sony z1yeniden başlatıyor

Sponsorlu Bağlantılar

turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
sony z1yeniden başlatıyor
Arkadaşlar sony z1 aldım simkartını takamadım henüz kendi kendine yeniden başlatıyor neden öyle oluyor sim kartlı takmadığımdan mı?
 


Invoke

Invoke

Üye
Telefon hiç mi açılmıyor?
 
Invoke

Invoke

Üye
turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
Anladım da sorunun kaynağını bilemiyorum.

sim kart takıp deneme imkanın var mı?
Hocam sim kartlı bulamıyorum. Bir dr dili seçtikten sonra sim kartlı yakın ve yeniden başlayın.diye yazı çıkıyor.
 
Invoke

Invoke

Üye
Hocam sim kartlı bulamıyorum. Bir dr dili seçtikten sonra sim kartlı yakın ve yeniden başlayın.diye yazı çıkıyor.

Evet ama bunu şimdilik atla, sim kartsız devam et gibi bir seçenek yok mu? >> Sim karttan kaynaklanıyor olabilir telefonu güncellemeyi deneyin demiş.

------
Bak burada şöyle demişler:

Telefonu prize bağla (pcye ya da dock'a değil). 5 saniye boyunca güç düğmesine ve ses açma düğmesine basılı tut. 30 dakika şarjda bırak. Artık telefonu update edebiliyor olman gerek.



----

Bir de güvenli modda açmayı dene.

 
turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
yok hocam
 
turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
Ben

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Invoke

Invoke

Üye
Hadi hayırlı olsun. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar iphoneden geçtim androide otomatik tamamla açık yanlış yazmışım. Çözümü bilen var mı?
 
Son düzenleme:
Invoke

Invoke

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Invoke

Invoke

Üye
Arkadaşlar iphoneden geçtim androide otomatik tamamla açık yanlış yazmışım. Çözümü bilen var mı?

Ayarlar> Dil ve giriş > Xperia Klavye> Yazım ayarları gibi bir seçenek olacak. Kelime önerilerini kapat.
 
  • Beğen
Tepkiler: turgutilbars
turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar konu güncel telefon kendi kendine reset atıyor bazen. Sorunun kaynağı nedir bilen var mı?
 
turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
Hocam uptade kısmını anlamadım güç tuşu ve kilit tuşu demişsin zaten tek tuş.üzerinde aynı işlev var. Tekrar anlatır mısınız rica etsem?

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Invoke

Invoke

Üye
Hocam uptade kısmını anlamadım güç tuşu ve kilit tuşu demişsin zaten tek tuş.üzerinde aynı işlev var. Tekrar anlatır mısınız rica etsem?

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yanlış yazmışım demek ki. :D Güç ve ses açma demek istemiştim. :D

Ek: Yoo, doğru yazmışım. Sen nereye bakıyorsun? :D Güç + ses kısma yazıyor. :D

Ek 2:
Bak burada şöyle demişler:

Telefonu prize bağla (pcye ya da dock'a değil). 5 saniye boyunca güç düğmesine ve ses açma düğmesine basılı tut. 30 dakika şarjda bırak. Artık telefonu update edebiliyor olman gerek.

 


Üst Alt