Lg g2 Çok aciill bakar mısınız

Sponsorlu Bağlantılar

messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Lg g2 Çok aciill bakar mısınız
arkadaşlar ben telefonu usb ilel bağladım pc ye. lg pc suti programında yazılım hatalarını geri yükle diye bir seçenek vardı ona tıkladım yazılım hataları indirildi daha sonra telefonda firmware update diye bir yazı çıktı. %27 ye kadar geliyor ardından ROODET yazısı çıkıp yazılım yükleme başarısız oldu hatasını veriyor. ve ben bir türlü bu ekrandan çıkamadım ne yapabiliirm lütfen yardım
 


Invoke

Invoke

Üye
Rooted olmasın?
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Invoke

Invoke

Üye
Sanırım bu downloadmod ekranı oluyor değil mi?
 
Invoke

Invoke

Üye
Power'a basılı tutmayı denedin mi?Power'a basılı tut bir kaç saniye, açılması gerekir.
 
Invoke

Invoke

Üye
Normalde power'a basılı tutunca ekrandan çıkması lazım. Sanırım içindeki yazılım silinmiş. :/Bu konu işine yarayabilir:
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Normalde power'a basılı tutunca ekrandan çıkması lazım. Sanırım içindeki yazılım silinmiş. :/Bu konu işine yarayabilir:
hemen bakıyorumhiçbirşey anlamadım kardeşim yazılardan....
 
Invoke

Invoke

Üye
Anlamadım derken, ingilizcem yok çevir mi diyorsun, anladım da nasıl yapacağım mı diyorsun? :D
 
Invoke

Invoke

Üye
1. İndir
2. LG mobile support aracını indir. Açılacak, tamamlandığında kapat. link var orada
3. Flashtoolu ve driverları indirip, yükle.
4.Cihazı download moda al, seninki zaten download modda.
5. Flashtoolu çıkart ve UpTestEX.exe çalıştır.
6. R&D test aracı penceresinde,
Select Type = 3GQCT (sol üstte)
PhoneMode = DIAG (sağ üstte)
.kdz dosyasını seç = seçtiğin dosyaya tıkla *.kdz
Click "Normal web upgrade test" (sağ altta hand side)
Sonra farklı bir pop-up penceresi açılacak, "Upgrade Start" buttonuna tıkla.
bir kaç saniye bekle,başka bir pencer açılacak "Bölge ve Dilini Seç"

7.Her şey tamam, bitmesini bekle.
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
1. İndir
2. LG mobile support aracını indir. Açılacak, tamamlandığında kapat. link var orada
3. Flashtoolu ve driverları indirip, yükle.
4.Cihazı download moda al, seninki zaten download modda.
5. Flashtoolu çıkart ve UpTestEX.exe çalıştır.
6. R&D test aracı penceresinde,
Select Type = 3GQCT (sol üstte)
PhoneMode = DIAG (sağ üstte)
.kdz dosyasını seç = seçtiğin dosyaya tıkla *.kdz
Click "Normal web upgrade test" (sağ altta hand side)
Sonra farklı bir pop-up penceresi açılacak, "Upgrade Start" buttonuna tıkla.
bir kaç saniye bekle,başka bir pencer açılacak "Bölge ve Dilini Seç"

7.Her şey tamam, bitmesini bekle.
hemmen deniyorummm
 
Invoke

Invoke

Üye
8. adımı anlayamadım. :D
 


Üst Alt