Nerden buldun o fiyata ya bilgisayarcılarda imkansız gibi. Sahibindene gir bulursun :D
UpOneTR Üye Konu Sahibi batubower' Alıntı: Nerden buldun o fiyata ya bilgisayarcılarda imkansız gibi. Genişletmek için tıkla ... Sahibindene gir bulursun
batubower' Alıntı: Nerden buldun o fiyata ya bilgisayarcılarda imkansız gibi. Genişletmek için tıkla ... Sahibindene gir bulursun
Jelly Beanci Üye Önemli olan mhz değil işlemcinin kaç mhz kullandığıdır . önemli olan cl değerleri eğer cl 10 11 ler Ucuz olur
Önemli olan mhz değil işlemcinin kaç mhz kullandığıdır . önemli olan cl değerleri eğer cl 10 11 ler Ucuz olur
Jelly Beanci Üye batubower' Alıntı: 2 el mi Genişletmek için tıkla ... Muhtemelen Çin malı ve cl değeri düşüktür (cl 11)
batubower' Alıntı: 2 el mi Genişletmek için tıkla ... Muhtemelen Çin malı ve cl değeri düşüktür (cl 11)
UpOneTR Üye Konu Sahibi Jelly Beanci' Alıntı: Önemli olan mhz değil işlemcinin kaç mhz kullandığıdır . önemli olan cl değerleri eğer cl 10 11 ler Ucuz olur Genişletmek için tıkla ... Hmmm bunu ilk defa duyuyorum Cl değeri düşk olunca ne olur ?
Jelly Beanci' Alıntı: Önemli olan mhz değil işlemcinin kaç mhz kullandığıdır . önemli olan cl değerleri eğer cl 10 11 ler Ucuz olur Genişletmek için tıkla ... Hmmm bunu ilk defa duyuyorum Cl değeri düşk olunca ne olur ?
Jelly Beanci Üye Sukut-u Hayal' Alıntı: Hmmm bunu ilk defa duyuyorum Cl değeri düşk olunca ne olur ? Genişletmek için tıkla ... Okuma ve ramin yazma hızı benim ram cl 800 Mhz ama işlemci 450 mhz kullanıyor
Sukut-u Hayal' Alıntı: Hmmm bunu ilk defa duyuyorum Cl değeri düşk olunca ne olur ? Genişletmek için tıkla ... Okuma ve ramin yazma hızı benim ram cl 800 Mhz ama işlemci 450 mhz kullanıyor
UpOneTR Üye Konu Sahibi Jelly Beanci' Alıntı: Okuma ve ramin yazma hızı benim ram cl 800 Mhz ama işlemci 450 mhz kullanıyor Genişletmek için tıkla ... Cl10-11 olduğuna nasil bakcam anlycam ?
Jelly Beanci' Alıntı: Okuma ve ramin yazma hızı benim ram cl 800 Mhz ama işlemci 450 mhz kullanıyor Genişletmek için tıkla ... Cl10-11 olduğuna nasil bakcam anlycam ?
Jelly Beanci Üye Hayır model isimi o cl değeri ne kadar düşüşe okadar iyidir mesela cl 6 bir ram çok iyi bir performans verir
Hayır model isimi o cl değeri ne kadar düşüşe okadar iyidir mesela cl 6 bir ram çok iyi bir performans verir
UpOneTR Üye Konu Sahibi Jelly Beanci' Alıntı: Hayır model isimi o cl değeri ne kadar düşüşe okadar iyidir mesela cl 6 bir ram çok iyi bir performans verir Genişletmek için tıkla ... Evet anladim alacağim ram cl7imis bi tane daha bulmustum o cl11 mis Uyardığın ve bilgilendirdiğin için çok teşekkur ederim
Jelly Beanci' Alıntı: Hayır model isimi o cl değeri ne kadar düşüşe okadar iyidir mesela cl 6 bir ram çok iyi bir performans verir Genişletmek için tıkla ... Evet anladim alacağim ram cl7imis bi tane daha bulmustum o cl11 mis Uyardığın ve bilgilendirdiğin için çok teşekkur ederim
Jelly Beanci Üye Sukut-u Hayal' Alıntı: Evet anladim alacağim ram cl7imis bi tane daha bulmustum o cl11 mis Uyardığın ve bilgilendirdiğin için çok teşekkur ederim Genişletmek için tıkla ... Maxicep ne için var Ve asıl ben teşekkür ederim saol
Sukut-u Hayal' Alıntı: Evet anladim alacağim ram cl7imis bi tane daha bulmustum o cl11 mis Uyardığın ve bilgilendirdiğin için çok teşekkur ederim Genişletmek için tıkla ... Maxicep ne için var Ve asıl ben teşekkür ederim saol