İstanbul Bilişim'de hak veririm şayet benim gördüğüm bu yönde.Hepsiburada da paralet ithalat bir ara yoğundu ve halada şahit oluyor denk geliyorum.Gold ise hiç bulaşmam ve kesinlikle de tavsiye etmem ürünlerin garanti yanıyla resmi,ürünlerin iadesi, sorunlar yanıyla tam bir sıkıntı olduğunu düşünüyordum tabi okuduklarım bu yöndeydi.Doğrudur da birşey diyemem hiç alışverişim olmadı değindiklerim yorumlara dayalı.Ama yukarıda yine ikilemde kalacak bir durum var arkadaşın biri paralel diğerisi ise resmi yanıyla değinmiş.Gold sen tam bir baş belasısın.