Aksiyon subway surfers 1.10(0) symbian ^3

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yusufgiderim

Üye
    Konu Sahibi
subway surfers 1.10(0) symbian ^3
sis dosyası içeriğini paylaşıyorum umarım düzenleyebilirsiniz

 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: RetaXter


bbakkus

bbakkus

Üye
sis olarak paylaşırsan mahbule geçer malum telefonda biraz zor oluyo bu arada Teşekkürler
 
punemr123

punemr123

Üye
yuklenemiyor diyo
 
punemr123

punemr123

Üye
yok valla
 
bbakkus

bbakkus

Üye
bende de yok anca sabah denerim sabah 7 civarı sonucu söylemeye çalışırım
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Nasıl Yaptınız Bilmem Ama PC de İndiği Halde Yüklenmedi ?
 
punemr123

punemr123

Üye
trollluyo mu acaba yoksa gercek mi anlayamadim sisi sis editor acamiyor
 
punemr123

punemr123

Üye
resim de koymamis
 
bbakkus

bbakkus

Üye
arkadşın foruma tekrar girmesini bekleyecez başka çaresi yok
 
punemr123

punemr123

Üye
trolololol
 
bbakkus

bbakkus

Üye
nasıl bişey ya sevindiydim ne güzel sonunda biri yaptı diye duygularımızla oynuyo resmen
 
  • Beğen
Tepkiler: incebey38

michael myers

Üye
n8 yüklenemedi diyor ne yapmalıyım
 

yusufgiderim

Üye
    Konu Sahibi
N8 de yok demiştim çünkü o zaman yoktu. Şimdi oyunun kurulumunu anlatacam.

Bu oyun biraz farklı kuruluyor. Kuşkum emilatörünü symbian a uyarlayamadiğım için farklı bir yolla bunu halledeceğiz. Şimdi size 'Subway surfers alt yapı' sini atacağım. Küçük bir dosyadir. Bu uygulamayı kurduğunuzda menü de tetris yazılı birşey gelecektir. Önceden tetris oyunu yüklüyse ona bir zarar vermez. Neyse verdiğim Subway surfers alt yapı yı kurduktan sonra size başta verdiğim 24 mb lik sis dosyasını sis editör ile açın ve içindekileri private\2014ADB klasörune çıkarın ve oynamanın keyfine bakın. Subway surfers alt yapı dosyası birazdan geliyor.arkadaşlar sis şeklinde paylaşmak yasaktır diyor. O yüzden rar olarak paylaşıyorum k.bmayin
 
punemr123

punemr123

Üye
sis editor acmiyor ki verdigin dosyasi
 

yusufgiderim

Üye
    Konu Sahibi
bilgisayarda demeyin yada ben size o dosyaları rar olarak atıyim akşam siz ordan dediğim yere atın
 
fatih54102

fatih54102

Üye
Bozuk paket, indirmeyin.
Paketi yükleseniz bile menüye simgesi gelmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt