N8 de yok demiştim çünkü o zaman yoktu. Şimdi oyunun kurulumunu anlatacam.
Bu oyun biraz farklı kuruluyor. Kuşkum emilatörünü symbian a uyarlayamadiğım için farklı bir yolla bunu halledeceğiz. Şimdi size 'Subway surfers alt yapı' sini atacağım. Küçük bir dosyadir. Bu uygulamayı kurduğunuzda menü de tetris yazılı birşey gelecektir. Önceden tetris oyunu yüklüyse ona bir zarar vermez. Neyse verdiğim Subway surfers alt yapı yı kurduktan sonra size başta verdiğim 24 mb lik sis dosyasını sis editör ile açın ve içindekileri private\2014ADB klasörune çıkarın ve oynamanın keyfine bakın. Subway surfers alt yapı dosyası birazdan geliyor.arkadaşlar sis şeklinde paylaşmak yasaktır diyor. O yüzden rar olarak paylaşıyorum k.bmayin
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız