o da neymiş ben tapatalkta forumu yonetiyorum :D Bu dünya forum falan değil.
smartphone007 Üye Konu Sahibi Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız Asabi Geliştirici' Alıntı: o da neymiş ben tapatalkta forumu yonetiyorum Genişletmek için tıkla ... Bu dünya forum falan değil.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız Asabi Geliştirici' Alıntı: o da neymiş ben tapatalkta forumu yonetiyorum Genişletmek için tıkla ... Bu dünya forum falan değil.
smartphone007 Üye Konu Sahibi İhtiyar007' Alıntı: Niye? Genişletmek için tıkla ... Çünkü sen 007 sin.