Rica Ederim...Teşekkürler![]()
Rica Ederim Güle güle kullanın...Vayy çok iyi olmuş kardeşim emeğine sağlık
O tür teklifler geldi ama pek sıcak bakmadım....Dostum bir arkadaş bende Türkçe'ye çeviriyorum dil dosyasınıda üretici firmaya gönderiyorum resmi olarak yayımlanıyor demişti sen öyle birşey düşünüyor musun? Gerçekten çok emek harcıyorsun boşa gitmesin. Mesela ttpod çok fazla güncelleme çıkarır biliyorsun.
Neden?
Rica Ederim...Teşekkürler
Eyvallah sağolun..emeğine sağlık
Rica ederim...
Çok mersi tşk ederim...eyvallah kardess ellerin det görmesin
Burdakini indir dostum. Bu son sürümüEllerine saglik simdi indiriyorum..
Burdakini indir dostum. Bu son sürümüEllerine saglik simdi indiriyorum..
Beta tam ürüm değilTTPod 7.0 betası çıkmış ve arayüz baya değişmiş
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
