EvetKayıt memuru sen misin?![]()

Neden kaçıyorsun?
Neden kaçıyorsun?

Hayır ihtiyarlar heyetini deşifre edicez.Tapınak mı satıcaz![]()
Nerde o heyet?Hayır ihtiyarlar heyetini deşifre edicez.

kvp deNerde o heyet?![]()
dizinin içine mi gireceksinkvp de

Tapınakta ne yapıcaz?![]()

Ak saçliya soralim

Tapınakta dünyayı yöneticez.

o da neymiş ben tapatalkta forumu yonetiyorum![]()

