Püf Noktası Lumia 520 Güncelleme Geldi.

Sponsorlu Bağlantılar



HeroMR

HeroMR

Üye
Dışarıdan oyun uygulama kurmamıza yardımcı olan çinli programdan bahsediyorum :)

App Studio ile yaptım ben sorun ondan kaynaklanıyor olabilir ancak sanmıyorum. Developer preview'yi yükledikten sonra aktif edip güncellemeleri denetlediniz mi?
 

skynet

Üye
App Studio ile yaptım ben sorun ondan kaynaklanıyor olabilir ancak sanmıyorum. Developer preview'yi yükledikten sonra aktif edip güncellemeleri denetlediniz mi?

Evet denetledim ama sanırım daha bize black gelmediği için gelmiyor :hmmm
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Devolpers uygulamasını kaldırıp tekrar yükledim filan güncelleme gözükmüyor bende :D önemlide değil
 
dakamon

dakamon

Üye
şu an ki İS sürümü: 8.0.10517.150
GELEN GÜNCELLEMEDEKİ İS SÜRÜMÜ:8.0.10521.155
 
emz

emz

Üye
iyide benim is durumu 155'e taaaa tam 1,5 ay onca geçmişti zaten. Ben ocak ayı dan bu yana o durumu kullanıyorum demek ki o yüzden bende gözükmüyor. İyi de almayanlar nasıl almamış bende ona şaşırdım şimdi. Bu arada bu baykuşla unlock yapmak etkilemez diye düşünüyorum çünkü nihayetinde yazılım aynı kalıyor. Bu güncellemeyi engellemez. Onu yazılımsal olarak engelleyemezler. Vardır bir nedeni. Uyruğu Türkiye mi telin? Mesela geçen gün forumda india, vs yazanlarla karşılaştık. Black bizden önce veya geç geldiği çok telefon var. Ekstralar ve bilgide yazar. Bizde RM914-355_TURKEY tarzında yazıyor. O da önemli.
 

brk-rtrk

Üye
Ben daha dün güncelledim Black'e İS sürümü 8.0.10517.150
 
dakamon

dakamon

Üye
arkadaşlar sadece 155 e takılmayın öncesindeki numaralarda aynı mı?
 
hakimnokta

hakimnokta

Üye
bence Black güncellemesi kurulurken hatalı kurulum yapılan telefonlara gelmiştir benim telefonda her hangi bir hata donma yok Black ten sonra bir sıkıntı yok
 
kesasd

kesasd

Üye
Hata düzeltmeleri ve performans iyileştirmeleri içeren ufak bir güncelleme.

Kaynak :
 
emz

emz

Üye
hocam 155 diye kısalttım. Aslı : 8.0.10521.155.
Ben bunu alalı diyorum işte çok oldu. Yeni değil yani. Ben de onu çözemedim. Black'den önce geldi o bana.
 
HeroMR

HeroMR

Üye
Bende gazınıza geldim yükledim :D Bir fark yok :D
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Arkadaşlar Güncelleme Yüklemekten Garanti Gidermi Gözünüzü seveyim ya :D
 
dakamon

dakamon

Üye
Güncellemeden sonra adam oldu gibi görünüyor sistem.
 
HeroMR

HeroMR

Üye
Arkadaşlar Güncelleme Yüklemekten Garanti Gidermi Gözünüzü seveyim ya :D

Ben yükledim Nokia Care garanti kapsamında demekte. Tabi ne kadar doğru bilemiyorum sonuçta yazılımı kontrol etmiyor olabilir.
Arkadaşlar Güncelleme Yüklemekten Garanti Gidermi Gözünüzü seveyim ya :D

Ben yükledim Nokia Care garanti kapsamında demekte. Tabi ne kadar doğru bilemiyorum sonuçta yazılımı kontrol etmiyor olabilir.
Güncellemeden sonra adam oldu gibi görünüyor sistem.

Bende bir fark olmadı ama 820 kullanıcıları öyle diyor. 820'ye erken gelmişti o yüzden olabilir 625'e zaten çok da erken gelmedi düzeltip vermişler.
 


Üst Alt