Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Jailbreak hakkında desteğe ihtiyacım var
Sponsorlu Bağlantılar
fk555897
Üye
Konu Sahibi
Jailbreak hakkında desteğe ihtiyacım var
Arkadaşlar merhaba. 1 hafta önce iPhone 4S'imin garantisi bitti ve jailbreak yapmak istiyorum. Nasıl yapılır, güvenli mi, ne işe yarar pek bir bilgim yok. Bana yol gösterecek birine ihtiyacım var. Lütfen yardımlarınızı esirgemeyin.
0MG90
Üye
Yapma işlemi kolay ama gerçekten ihtiyacın varsa yap. Tema değiştirebilirsin, telefona birçok özellik ekleyebilirsin. Bluetooth ile müzik atabilirsin. Operatör yazısını değiştirebilirsin ve yanında simge koyabilirsin. Kilidi açmak için kaydırın yazısı yerine istediğini yazabilirsin. Ana ekrana home butonunu koyabilirsin. Tüm uygulamaları aynı anda kapatabilirsin. Say say bitmez.
Yapma işlemi kolay ama gerçekten ihtiyacın varsa yap. Tema değiştirebilirsin, telefona birçok özellik ekleyebilirsin. Bluetooth ile müzik atabilirsin. Operatör yazısını değiştirebilirsin ve yanında simge koyabilirsin. Kilidi açmak için kaydırın yazısı yerine istediğini yazabilirsin. Ana ekrana home butonunu koyabilirsin. Tüm uygulamaları aynı anda kapatabilirsin. Say say bitmez.
Telefondan çok sıkıldım. iPhone 5 var ama o da aynı. Pek eğlenceli birşey kalmadı telefonda. Bir de bir sorum olacak. Cydia'da AppStore'daki uygulamaları da indirebiliyormuyuz?Birşey daha isteyeceğim. Forumda nasıl yapıldığına dair bir link var mı ve Evasion'dan mı indiriyoruz jailbreak'ı?
0MG90
Üye
iOS versiyonun kaç?
Hayır cydia da tweak ler var. Onlar sayesinde yapıyorsun yazdıklarımı.
fk555897
Üye
Konu Sahibi
iOS versiyonum 7.0.4. Bir sorum daha olacak. Oyun ve uygulamaları nasıl kuruyoruz?
fk555897
Üye
Konu Sahibi
iOS versiyonum 7.0.4. Bir sorum daha olacak. Oyun ve uygulamaları nasıl kuruyoruz?
0MG90
Üye
Onu deneyemedim.
Evasion un sitesine gir indir son versiyonu, cihazı bağla bilgisayara aç uygulamayı o sana adımları söylüyor. Kısa sürecek zaten.
Oğuzhan
Üye
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu sitede ihtiyacin olan bilgiler mevcut.
Oyun yuklemeyi iki farkli sekilde yapabilirsin. İstersen jb sonra telefonuna yuklenecek cydia'dan Appcake isimli tweak'i indirip oradan yuklersin. Aslinda bir tane daha alternatifin var da ismini unuttum tweak'in. Baska bir secenegin ise internetten oyunlarin .ipa dosyalarini bulup iTools isimli programla bilgisayar yardimi telefonuna yukleyebilirsin. Eger bilgisayar ile yukleme yapmayi tercih edersen sana tavsiyem iphonecake.com sitesinden indirmen. Oyunlar yayinlandiktan kisa sure sonra oraya dusuyor.
fk555897
Üye
Konu Sahibi
Arkadaşlar ikinize de teşekkür ederim. Çok yararlı bilgiler verdiniz. Hemen yarın jailbreak yükleyeceğim. Tabi önce itunes'a yedekleme yapacağım. Bilgiler gitmesin.
0MG90
Üye
Rica ederim.
fk555897
Üye
Konu Sahibi
Arkadaşlar jailbreak yaptım fakat oyun yükleyemedim. iTools'a attım kabul etmedi. Ne yapmam gerekiyor.Arkadaşlar sizin de yardımlarınızla oyun yükleyebildim fakat şimdi de müzik video yükleyemiyorum. Lütfen yardım edin.Arkadaşlar lütfen yardımınız gerekiyor.