Püf Noktası Lumia 520 Güncelleme Geldi.

Sponsorlu Bağlantılar

emz

emz

Üye
.
ama bunun tum kullanıcıları verilmesi lazım telefon çok kasıyordu hatalar veriyordu şu 10mb lık günceleme telefonu roket yaptı desem yeridir minion rush biraz kasıyordu bazı oyunlar 15 dk dan sonra atıyordu şimdi hepsi duzeldi şükürler olsun Yarabbim Allahım.
preview for developersi sil tekrar yukle muhtelemwlen gelicektir kesinlikle aynı sorunları yaşıyordum İnanmazsın Telefın Çok Hızlandı Füze Gibi Roket Gibi Oldu Artık. :D
 


dakamon

dakamon

Üye
Wifi li bi yer bulunca bende yapayım güncellemeyi. Bakalım telefon gerçekten hızlanacakmı. Çünkü blackten sonra da telefonda beklediğim hızlanmayı görememiştim yine kasmalar donmalar yapıyordu. Mesela kilit ekranını hemen açıp anamenüye geçmek istediğimde ana menünün altında 4 te 1 lik kısım siyah oluyordu sonradan geliyordu 1 saniye sonra falan. YAda menülerde gezinirken geçiş animasyonlarında takılmalar falan oluyordu.
 
emz

emz

Üye
hocam o sayılan sorunların hepsini bende yaşıyorum şu an. Telefon iyice sapıtır oldu gün geçtikçe. Bunu çözerlerse yeter. Kasılmasından sıkıldım. Umarım düzelir uygulamamda. Hemen silip yüklüyorum tekrar. Sonra hemen aratıp sonucu yazarım.bende tekrar kurdum ama değişiklik yok. Hala gelmedi. Çözemedim yahu ben bu işi.
 

Warnings

Üye
    Konu Sahibi
hocam o sayılan sorunların hepsini bende yaşıyorum şu an. Telefon iyice sapıtır oldu gün geçtikçe. Bunu çözerlerse yeter. Kasılmasından sıkıldım. Umarım düzelir uygulamamda. Hemen silip yüklüyorum tekrar. Sonra hemen aratıp sonucu yazarım.
yinede bir ios kadar hızlı değil ama eski haline dondu en azından film falan izleyemiyordum duzeldi dene yaz bakalım.
hocam o sayılan sorunların hepsini bende yaşıyorum şu an. Telefon iyice sapıtır oldu gün geçtikçe. Bunu çözerlerse yeter. Kasılmasından sıkıldım. Umarım düzelir uygulamamda. Hemen silip yüklüyorum tekrar. Sonra hemen aratıp sonucu yazarım.
yinede bir ios kadar hızlı değil ama eski haline dondu en azından film falan izleyemiyordum duzeldi dene yaz bakalım.
hocam o sayılan sorunların hepsini bende yaşıyorum şu an. Telefon iyice sapıtır oldu gün geçtikçe. Bunu çözerlerse yeter. Kasılmasından sıkıldım. Umarım düzelir uygulamamda. Hemen silip yüklüyorum tekrar. Sonra hemen aratıp sonucu yazarım.bende tekrar kurdum ama değişiklik yok. Hala gelmedi. Çözemedim yahu ben bu işi.
guncellemeyimi bulmadı ? Belki İmei Numarasına Ve Sırasına Gore Veriliyorda Olabiklir :D
 
emz

emz

Üye
çok saçma hocam. Hala yok. Programdan onayı aldım, kaldırdım, tekrar kurdum ama değişen bir şey yok. Sonuç aynı. O zaman beklemeye devam. Umarım gelir.
 
HeroMR

HeroMR

Üye
Developer Preview garantiyi götürüyor. Benimki çoktan bulmuştu ama kuramıyorum garantim gitçek diye. Şimdi kaldı böyle tel tekrar güncellemeleri de kontrol edemiyorum onu yüklemeden.
çok saçma hocam. Hala yok. Programdan onayı aldım, kaldırdım, tekrar kurdum ama değişen bir şey yok. Sonuç aynı. O zaman beklemeye devam. Umarım gelir.

Aktif ettiniz mi aktif etmeniz de gerekli? Bir de telefonunuz developer unlocked mı?
 

Warnings

Üye
    Konu Sahibi
Developer Preview garantiyi götürüyor. Benimki çoktan bulmuştu ama kuramıyorum garantim gitçek diye. Şimdi kaldı böyle tel tekrar güncellemeleri de kontrol edemiyorum onu yüklemeden.

Aktif ettiniz mi aktif etmeniz de gerekli? Bir de telefonunuz developer unlocked mı?
hayır garantiye gonderenler var garanti gitmiyor kesinlikle yalan o yasal bir yazılım
 
HeroMR

HeroMR

Üye
hayır garantiye gonderenler var garanti gitmiyor kesinlikle yalan o yasal bir yazılım

Eğer developer hesabını ücretli aldıysanız garanti gitmiyor, app stuido ile unlock ettiyseniz gidiyor diye biliyorum ben.
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
ben mesela ücretsiz aldım ve Nokia care den baktığımda garantili diyor
 
HeroMR

HeroMR

Üye
ben mesela ücretsiz aldım ve Nokia care den baktığımda garantili diyor

Nokia Care sadece imei numarası ile cihaz eşleşmesine ve garanti bitiş süresine bakıyor yazılımı kontrol etmiyor.
 
dakamon

dakamon

Üye
Garanti gitmediğini daha önce de konuşmuştuk diye hatırlıyorum. Hatta biri garantisine bakmıştı hala var görünüyordu. Yzılımsal şeyler garantiyi etikleyeceğini düşünmüyorum sonuçta bi formatlık işi var bide bunu sağlayan MS nin kendisi. Yinede bir kontrol edicem.
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
625 e baksammı acaba gelmişmi güncelleme :D
 
dakamon

dakamon

Üye
Bana bile geldiyse herkese gelmiştir diye düşünüyorum developer previevli olanlara :)
 
HeroMR

HeroMR

Üye
625 e baksammı acaba gelmişmi güncelleme :D

Bende 625 kullanıyorum gözüküyor 625'de.Garanti gitmediğine eminseniz kuracağım? Yeni aldım 1-2 hafta oldu sonra sorun çıkmasın?

Aslında yavaşlık filan da yok kurmasamda olur ama kararsız kaldım :/
 

Warnings

Üye
    Konu Sahibi
Bende 625 kullanıyorum gözüküyor 625'de.Garanti gitmediğine eminseniz kuracağım? Yeni aldım 1-2 hafta oldu sonra sorun çıkmasın?

Aslında yavaşlık filan da yok kurmasamda olur ama kararsız kaldım :/
arkadaşlar bununla ilgili çok konular açılmıştı garantiniz hiçbir şekilde gitmiyor saten garantiye gönderirken nsu dan hemen flaşlayıp yollayabilirsiniz isterseniz kurun :D
 
emz

emz

Üye
Garanti olayı çok karışık bir durum arkadaşlar. Ama bu konuda bende çok araştırma yaptım ve çoğunluk bozulmaz diye iddia ediyor. Bu arada bana hala gelmedi.
Developer Preview garantiyi götürüyor. Benimki çoktan bulmuştu ama kuramıyorum garantim gitçek diye. Şimdi kaldı böyle tel tekrar güncellemeleri de kontrol edemiyorum onu yüklemeden.

Aktif ettiniz mi aktif etmeniz de gerekli? Bir de telefonunuz developer unlocked mı?
Hocam az çok teknoloji konusunda iyiyim. Programı dediğiniz gibi aktif ettim. Daha önce bu konuları çok araştırmıştım forumda. Hatta GDR3 betayı da kurdum. Ana şu an görünmüyor. Çok garip bir durum bu. Developer unlock yapmadım, bu garanti olayı yüzünden. Onunla bir alakası olacağını zannetmiyorum. Bende anlayamadım bunu. Çok garip.
 
HeroMR

HeroMR

Üye
Hocam ben de araştırdım ve nokia global ile gerek canlı destek, gerek konu açtım vs. son durum şu: kimse bilmiyor ama garantide "büyük bir ihtimalle sorun çıkmıyor" yani kesin bir şey yok her açıklamada "may" yani "belki" kullanılıyor. Bu da anladığım kadarıyla "garantiniz geçerli, yazılımsal bir sorun olursa düzeltebilirsek düzeltiriz, donanımsal bir sorun varsa çözmeye çalışırız ama çözemezsek bunu bahane ederiz." anlamına geliyor.
 


Üst Alt