Ttpod 6.6 Türkçe By Burhann 2010

Sponsorlu Bağlantılar



rcpgnc

Üye
Emeğine sağlık güzel olmuş bilmediğim için soruyorum en türkçe hali bu mu yoksa üzerinde çalışma yapacak mısın?
 
By Burhann 2010

By Burhann 2010

Üye
    Konu Sahibi

pevluke

Üye
nekadar teşekkür etsem azdır
 
Pearttt

Pearttt

Üye
Emeğine Sağlık kardeşim, Teşekkürler
 
efsane712

efsane712

Üye
Teşekkürler :alkis
 

kaf200

Üye
Teşekkürler
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Emeğinize sağlık hocam. :tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: By Burhann 2010
THR

THR

Üye
Emeğine sağlık :) Bi kaç yerde hala çince var ama benim için o kadar da engel teşkil etmiyor.
 
By Burhann 2010

By Burhann 2010

Üye
    Konu Sahibi
Emeğine sağlık :) Bi kaç yerde hala çince var ama benim için o kadar da engel teşkil etmiyor.
Rica ederim, o bikaç yeri türkçeleştirince uygulama bozuluyor o yüzden bi kaç yerde cince kelmeler var...
 
nurikaratas

nurikaratas

Üye
emeğine sağlık dostum
 

kenan şahin

Üye
ÇOOK TEŞ.......................................... SAĞOL.............................
 


Üst Alt