Oyun ----Hay Day Oynayanlar Ana Konu----

Sponsorlu Bağlantılar

Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
----Hay Day Oynayanlar Ana Konu----
Hay day oynayan arkadaşların paylaşım destek vereceği sorular cevaplar bu konuda.


Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Market Linki:
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: -Empat-, yaren_dede ve smh60


UpOneTR

UpOneTR

Üye
Hay day oynayan arkadaşların paylaşım destek vereceği sorular cevaplar bu konuda.
Market Linki:

abi konu dışı ama merak ettim vatarındaki adam kim ?​
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kevin David Mitnick konuyu dağıtma bir daha iyi olmaz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR
smh60

smh60

Üye
Nasıl bir oyun ? Bende başlayabilirim :)
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
çılgınca bir oyun diyebilirim ben hiç oyun oynamayı sevmem belli bir süre sonra sildim yine yükledim :).Yardımlaşma hat safhada :)
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
yaren_dede

yaren_dede

Üye
çılgınca bir oyun diyebilirim ben hiç oyun oynamayı sevmem belli bir süre sonra sildim yine yükledim :).Yardımlaşma hat safhada :)

firmwille ye 2 yilimi verdikten sonra tovbe ettim bu tur oyunlara :p
gecen bu oyunu yukledim baktim sariyo…
sonra dedim ben ne yapiyorum ve oyunu sildim bagimli olmadan :D
 
  • Beğen
Tepkiler: smh60 ve Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Oyunu menude gizledim :D görünce bile eli gidiyor insanın :D acaba mısırlar oldumu :D :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: smh60 ve yaren_dede
Neisseria.Ps

Neisseria.Ps

Üye
Yine güzel bir oyun ve yine symbian için yok :duvar2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
smh60

smh60

Üye
Arkadaşlar bu oyuna ben hic takılmasam iyi olur malum sınavlar felan ama dayanamam simdi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
UpOneTR

UpOneTR

Üye
bu oyunun hilesi de yok dimi :(
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede ve UpOneTR
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Malesef hatta son oyun güncellemesi ile tamamen imkansız hal aldı internette araştırıyorum ama imkansız gibi online oyun çünkü.
:D
freedom bi çalissa müthic olurdu

çok yavas isliyo mesela tavuk yemi kalmamisti iki saat tavuk yemi aradim ben ararken oluverdi :D
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
saati ileri alinca sanki biseyler oluyordu yanlismi hatirliyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR
UpOneTR

UpOneTR

Üye
bazi adamlar var 1000 küsür seviyedeler nasil oluyo yav o.O
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Vps server hack ile imkanı vardı oda kalmadı.Şu an baktığım kadarıyla yok gibi olursa eklerim mesaja :oke:
 
phasan

phasan

Üye
Ben oynuyorum levıl 17
 


Üst Alt