OttomaN TigeR
Üye
Harika bir açı abi, eline sağlık.Eyüp/İstanbul Oldukca hoş bir ev; Canon EOS 650D - Tokina 11-16mm f/2.8 AT-X 116 PRO DX-II

Harika bir açı abi, eline sağlık.Eyüp/İstanbul Oldukca hoş bir ev; Canon EOS 650D - Tokina 11-16mm f/2.8 AT-X 116 PRO DX-II

Çok teşekkür ederim kardeşim.Abi süper ya...![]()
; Canon EOS 650D - Tokina 11-16mm f/2.8 AT-X 116 PRO DX-IIHepsi birbirinden süper çekimlerFas'lı ünlü bir şarkıcı (Sadece bunu diyebilirim)
Cannes'da gördüm inanılmaz hoşuma giden bir duvar resmi çalışması Paylaşmak istedim;
St tropez/Fransa Akşam üzeri manzarası
Eyüp/İstanbul Oldukca hoş bir ev; Canon EOS 650D - Tokina 11-16mm f/2.8 AT-X 116 PRO DX-II

BaşarılıSultanahmet camii iç avlu ; Canon EOS 650D - Tokina 11-16mm f/2.8 AT-X 116 PRO DX-II
Sultanahmet içeriden bir kare ; Canon EOS 650D - Tokina 11-16mm f/2.8 AT-X 116 PRO DX-II
Canon EOS 650D - Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM
İstiklal caddesine değişik bir bakış açısı ; Canon EOS 650D - Tokina 11-16mm f/2.8 AT-X 116 PRO DX-II
Canon EOS 650D - Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM
Canon EOS 650D - Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM
Canon EOS 650D - Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM
Canon EOS 650D - Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM
Canon EOS 650D - Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM

Canon EOS 650D - Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM

Boyut oldukca fazla 51Mb piksel ölçüsü verirsen küçültüp verebilirim KardeşimÖzelden 3000x2000 piksel attım kardeşim.Bu gün çıkıp bir kaç kare fotoğraf çektim şimdilik bir kaç kare paylaşayım dedim Buyrun ;abi tam boyutunu alabilirmiyim çok güzel olmuş![]()
Bence tam duvar kağıdı olacak resimler![]()
Kesinlikle katılıyorum abi.Senin gün içi böyle renkli demek maşallahAlıştık artık Boran bey güzel kareler patentleyip sergilersen gelecek ilk kişilerdenim bilginize ....Hayırlı geceler
![]()
şükür Taşına toprağına kurban olduğum ülkemdeyim. Tek hobim bu zaman buldukca kendi çapımda iyiye dair ne varsa fotoğraflamaya çalışıyor ve bunlarıda sizin gibi değerli dostlarla paylaşmakta inanın oldukca keyif verici. Sevgiler saygılar...
