32 gb hafıza kartı aldım

Sponsorlu Bağlantılar



UpOneTR

UpOneTR

Üye
O değilde
Daha otobusteyim 4.30 saat oldu yarim saat kalmis ayaklarim uyuştu :(
 
0MG90

0MG90

Üye

Kazık yememişin bro :pro:
 
0MG90

0MG90

Üye

Bunu ucuza bulursam alıcam bende
 
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
    Konu Sahibi
Hmm evet kazol yemissin :P
Bi kac yil olsaydı o zaman oyleydi :D

Ben 4 yıl once 4GB flash belleği 20 liraya almistim simdi 16 gb 20 lira :P
bende 3 yıl önce 4gb 20tl sandiskin flash belleğini almıstım bozulmadı daha sandisk sağlam marka
 
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR
0MG90

0MG90

Üye
Sandisk ve Kingston çok sağlam
Bende Kingston 4GB var hala bozulmadı kaç yıllık bide
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
0MG90

0MG90

Üye
evet:heyo2:

yazma hızı benin icin önemli deyilde dayanıklılık olarak benim aldığımda iyidir insallah:ehe
Ultralar aynı ben Extreme 32 bulursam iyi fiyata alırım belki
Yeni telefon alırsam lazım olacak
 
codblackops2

codblackops2

Üye
Ben bile 7 ay once 69tl ye aldigim icin sevinmistim ayni modeli :D
 
0MG90

0MG90

Üye
MediaMarkt Süperİndirim yapıyor o zaman gidip bakarım 30-45 dakikalık yol uzaklıkta
 


Üst Alt