KD1907
Üye
Allahın belası teknosaHmm evet kazol yemissin :P
Bi kac yil olsaydı o zaman oyleydi
Ben 4 yıl once 4GB flash belleği 20 liraya almistim simdi 16 gb 20 lira :P

Allahın belası teknosaHmm evet kazol yemissin :P
Bi kac yil olsaydı o zaman oyleydi
Ben 4 yıl once 4GB flash belleği 20 liraya almistim simdi 16 gb 20 lira :P

Eee nerden nereye gidersin?O değilde
Daha otobusteyim 4.30 saat oldu yarim saat kalmis ayaklarim uyuştu![]()
bende 3 yıl önce 4gb 20tl sandiskin flash belleğini almıstım bozulmadı daha sandisk sağlam markaHmm evet kazol yemissin :P
Bi kac yil olsaydı o zaman oyleydi![]()
Ben 4 yıl once 4GB flash belleği 20 liraya almistim simdi 16 gb 20 lira :P
Kayseride tatildeydim 1 haftadırEee nerden nereye gidersin?
Bu araba ne bu tabut ne?
geri ankaraya dönüyom
marka bilmiyom ama görkemli bisey 
Bendeki de toshiba snirim aynen bozulmadibende 3 yıl önce 4gb 20tl sandiskin flash belleğini almıstım bozulmadı daha sandisk sağlam marka

hafıza kartı icin fiyatı ucuk birazLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bunu ucuza bulursam alıcam bende

Şurda duran tabutta senin mi?Kayseride tatildeydim 1 haftadırgeri ankaraya dönüyom
Araba değol otobusmarka bilmiyom ama görkemli bisey
![]()
çamdan mı meşeden mi bilmiyom ama görkemli bisey 
kdv dahil 83 liraymısLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Kazık yememişin bro![]()

şimdi kazık mı atmış oldunkdv dahil 83 liraymıs![]()

Nirde nirdeŞurda duran tabutta senin mi?çamdan mı meşeden mi bilmiyom ama görkemli bisey
![]()

Saniyede 30mb yazma hızı var, tam hd video çekim, benim fotoğraf çekme hobim var+ , su-toz-şok-titreşime dayanıklıhafıza kartı icin fiyatı ucuk biraz![]()
30 lira kardasın hadi gözük aydınkdv dahil 83 liraymıs![]()
Sandisk Extreme saniyede 80mb okuma/yazma 
evetşimdi kazık mı atmış oldun![]()
Saniyede 30mb yazma hızı var, tam hd video çekim, benim fotoğraf çekme hobim var+ , su-toz-şok-titreşime dayanıklı
30 lira kardasın hadi gözük aydınSandisk Extreme saniyede 80mb okuma/yazma
![]()

Ultralar aynı ben Extreme 32 bulursam iyi fiyata alırım belkievet
yazma hızı benin icin önemli deyilde dayanıklılık olarak benim aldığımda iyidir insallah![]()
media hafıza kart olayında bana kazıkcı gibime geldiMediaMarkt Süperİndirim yapıyor o zaman gidip bakarım 30-45 dakikalık yol uzaklıkta
