Samsung Galaxy S5 24 Şubat'ta tanitilacak

Sponsorlu Bağlantılar

muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S5 24 Şubat'ta tanitilacak
Samsung Galaxy S5 24 Şubat'ta tanitilacak.

24 Şubat'ta Barcelona'da Mobil Dünya Kongresinde tanitilmasi kesin gibi.

Samsung Galaxy s4 teki gibi unpocked davetiyeleri gönderdi.

Cihazın tahminen özellikleri snapdragon800/805, 2-3gb ram 16megapiksel ois kamera.

Samsung Galaxy S5 24 Şubat'ta tanitilacak
 


GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Snapdragon 800 olmaz bence. 805 koyarlar. RAM in de 2GB olacağını sanmıyorum bir önceki amiral gemisinde 3GB RAM varken. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
KD1907

KD1907

Üye
Snapdragon 805, 3 gb ram, 5.2 inç 2k ekran, 16 mp kamera, 2900 mah batarya
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Millet Şu Soruyu Soracak Yine S4-ü Olan S5'e Geçermi
 

MaxipmaN

Üye
okulun açılcağı gün bu da uğursuz bi telefon olacak :D
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Bize snap versiyonu gelmez. Bu yüzden sevinmeye gerek yok
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
KD1907

KD1907

Üye
Bize snap versiyonu gelmez. Bu yüzden sevinmeye gerek yok
Galaxy s4 ün exynos işlemcili versiyonu performans bakımında snapdrogonludan daha iyiydi hatırlatırım dede :)
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KD1907

KD1907

Üye
Hmm bilmiyorum kullananlara sormak lazım :D
Hayır bak şimdi mesela exynos 5410 snapdragon 600 den daha iyi. (Galaxy s4 te kullanılan iki işlemci türü) Ama snapdragon 800 ise exynos 5420 den daha iyi. (Bu da galaxy note 3 te kullanılan iki işlemci türü) Anladın? :)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
cok sevinmwyin 4.4.2 almadik daha biz s5 mi alacaksiniz bir de
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
Hayır bak şimdi mesela exynos 5410 snapdragon 600 den daha iyi. (Galaxy s4 te kullanılan iki işlemci türü) Ama snapdragon 800 ise exynos 5420 den daha iyi. (Bu da galaxy note 3 te kullanılan iki işlemci türü) Anladın? :)
Evet :)
 
  • Beğen
Tepkiler: KD1907
KD1907

KD1907

Üye
cok sevinmwyin 4.4.2 almadik daha biz s5 mi alacaksiniz bir de
S5 e geçmek saçmalık. En azından oyun oynayanlar için öyle. 2k ekrana hangi oyun optimize edilecek ki mesela? Daha 1080p ekranlı telefonlar için bile doğru düzgün optimizasyon yokken...
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
    Konu Sahibi
S5 e geçmek saçmalık. En azından oyun oynayanlar için öyle. 2k ekrana hangi oyun optimize edilecek ki mesela? Daha 1080p ekranlı telefonlar için bile doğru düzgün optimizasyon yokken...
Ben iphone katili Z1 Compact veya lumia alacağım inşallah
 
Anil-D

Anil-D

Üye
4.4.2 ne zaman gelecek diye sorun alin cevabi gülün
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu


Üst Alt