Duyuru Asphalt 8 AirBorne Windows Mağazada ÜCRETSİZ

Sponsorlu Bağlantılar

Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
Asphalt 8 AirBorne Windows Mağazada ÜCRETSİZ
Evet arkadaşlar ücretliydi ücretsiz olmuş indirmek isteyenler mağazadan indirebilir. Windows 8 ve üzeri içindir.



 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede


Uhops

Uhops

Üye
Boyutu fazla geldi bana indirmedim. :)
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
Bilgi icin Tesekkurler
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
0MG90

0MG90

Üye
Kontrol nasıl oluyor? Daha önce denemedim marketten hiç oyun uygulamada ondan?
 
sena5135

sena5135

Üye
güzelde işlemciyi falan baya kullanıyor düşük bi oyun değil
 
Uhops

Uhops

Üye
Mad eagle denedin mi oyunu? Turbo ışığı yanıyor mu oyun oynarken?
 
Uhops

Uhops

Üye
Normal yön tuşlarıyla oynuyorsun space tuşu nitro ctrl el freni

Oyunu denedim çok iyi rivals mi diyen bile oldu :D turbo ışığı yanmıyor hd 4000 yetiyor fazlasıyla.
Tamam indiriyorum. :tşk:
 


Üst Alt