Ya donanımda sorun vardır ya da çok ısınınca ya da ne bileyim bir programdan dolayı da olabilir.
Bu sorun ne zamandır var ve sorun çıkmadan önce cihaza ne yaptınız ya da ne yüklediniz, bunu bir düşünün belki cevap buradadır.
Nereden aldınız? Belki bozuktur.
Kapandıktan sonra ne kadar süre sonra açılıyor?
Bir de ne yaparken kapanıyor? Hep aynı program açıkken mesela ya da 30 dakikada bir mi kapanıyor? Saatte bir mi? Haftada bir falan mı?