İron man 3 te nova 3 te güzel oyundur. Oynadım da biliyorum kardeşim![]()
... bide z1 de oynuyam bakem ...Mc4 guzel grafikli fakat pek sarmiyor benide) Dead trigger 2 guzel,fifa 14 var futbol seviyosan muthiş) max payne harika oyun gercekten,9mm onun gibi oyun guzel,dunguen hunter 4 idare eder) nova 3de guzel pcde crysis oynadinmi?? Nova otur guzel oyun
Onlive uyumsuz diyor.en iyisi bütün önerileri boşver tele ya gamepad bağla yada rootla gamekeyboard uygulaması yükle ardından onlive uygulamasını indirip gir 10 dolara paket var aylık 256 oyun onu al keyfine bak...
