Tavsiye Note 2 pili eskiye gore az gidiyor

Sponsorlu Bağlantılar

sacid589

sacid589

Üye
    Konu Sahibi
Note 2 pili eskiye gore az gidiyor
Arkadaslar telefonu ilk aldigimda sarji 2 bazen 3 gun gidiodu bu olay 1 ay fln surdu sonra 1 gun gitmeye basladi bazen gunde 2 kez takiyorum pil bozuldumu acaba
 


Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Yani zamanla pilin ömrü azalmış olabilir bu senin kullanımınıda bağla sürekli takıp dolmadan falan çıkarırsan bundanda kaynaklabilir. Garantin varsa gönder 1 hafta sonra falan yeni bi pille telefonunu verirler. S4 lerde sorun telefonda olunca değiştiriyorlarmış bile :) Yada düzgün kullanmaya bağlı belki sonradan düzelebilir pek sanmıyorum ama dediğim gibi çok şikayetciysen ve garantisi varsa uğraşma sonrada orjinal batarya alcam diye para harcamazsın yenisini verceklerini düşünüyorum .. :)
 
sacid589

sacid589

Üye
    Konu Sahibi
Daha telefon 4-5 Aylık
Yani zamanla pilin ömrü azalmış olabilir bu senin kullanımınıda bağla sürekli takıp dolmadan falan çıkarırsan bundanda kaynaklabilir. Garantin varsa gönder 1 hafta sonra falan yeni bi pille telefonunu verirler. S4 lerde sorun telefonda olunca değiştiriyorlarmış bile :) Yada düzgün kullanmaya bağlı belki sonradan düzelebilir pek sanmıyorum ama dediğim gibi çok şikayetciysen ve garantisi varsa uğraşma sonrada orjinal batarya alcam diye para harcamazsın yenisini verceklerini düşünüyorum .. :)
Mesela note 2 si olan bir arkadaşındamı bu kadar gidiyorki
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Bak her pil aynı kalmaz. Mesela telefonunu yeni alırsın bir hafta çok çabuk yada çok geç biter. O bir haftalık düzenli şarjın sonunda belli bi performans sergilemeye devam eder. Bilmiyorum ne kadar gittiğini ama note 2 pil gücü iyi diye biliyorum.
 

bydadaloglu

Üye
Selam ben 1 yıldır note 2 kullanıyorum senin dedği gibi hiç 3 gün gitmedi batarya ama ilk başlarda tbi daha uzun süre gidiyordu. Şimdiler de 1.5 zar zor
 
PriZm

PriZm

Üye
Kullanıma göre değişir.Benim Note 2 1.5 yıllık olmasına ve miui yüklü olmasına rağmen şarj ekstrem kullanımla böyle gidiyor.
 

MaxipmaN

Üye
1 saat internete girip 40dk oyun biraz arama konusma sms falan 2 gun gidiyor guc tasarrufu acık 8 saat ekran acık kalıyor yazdıklarım gibi kullaninca
 
  • Beğen
Tepkiler: Cenqizhan.
sacid589

sacid589

Üye
    Konu Sahibi
Ya kalibre fln etmek lazım bilen varsa yardım edebilirmi
 
Son düzenleme:

2463912

Kapalı Hesap
Kardeş bütün androidler zamanla pili düşüyor.
Yalnız değilsin bende de aynı sorun var.
Garanti sana yeni batarya verse de sorun çözülmez.
Bende tam 3 kere götürdüm sorun yok deyip geri veriyorlar
 

MaxipmaN

Üye
Kardeş bütün androidler zamanla pili düşüyor.
Yalnız değilsin bende de aynı sorun var.
Garanti sana yeni batarya verse de sorun çözülmez.
Bende tam 3 kere götürdüm sorun yok deyip geri veriyorlar
hafıza şişmesinden diycem de saçma olcak ara sıra format iyidir
 

2463912

Kapalı Hesap

2463912

Kapalı Hesap
nesini düzeltecekler ki telefon çabuk yıpranıyo o zaman batarya da çözüm değilse :(


Kardeş hele büyük bir adam mesela cumhurbaşkanı yada başbakan telefonu tamire versin eşek gibi gereken herşeyi yaparlar..
Benim senin gibi sıradan vatandaşla uğraşmazlar..
Emin ol sorunun nerden kaynaklandigini bildikleri halde ilgilenmiyorlar
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
3onur5

3onur5

Üye
Arkadaslar telefonu ilk aldigimda sarji 2 bazen 3 gun gidiodu bu olay 1 ay fln surdu sonra 1 gun gitmeye basladi bazen gunde 2 kez takiyorum pil bozuldumu acaba

note 2 alalı 4 gün oluyo 2 kere sarj ettim sadece. 1.5 gün dayanıyor sarjı ama aktif halde kullanıyorum konuşma sms whatsapp instagram twitter facebook vs. oyun oynadığımda oluyor xperia z ye göre çok iyi 4.3 te cabası
 
sacid589

sacid589

Üye
    Konu Sahibi
note 2 alalı 4 gün oluyo 2 kere sarj ettim sadece. 1.5 gün dayanıyor sarjı ama aktif halde kullanıyorum konuşma sms whatsapp instagram twitter facebook vs. oyun oynadığımda oluyor xperia z ye göre çok iyi 4.3 te cabası
Benimde ayni senin gibiydi ama omru kisalir buyuk bi ihtimal benimkinden biraz daha fazla gider
 

MaxipmaN

Üye
Benimde ayni senin gibiydi ama omru kisalir buyuk bi ihtimal benimkinden biraz daha fazla gider
bir süre sonra batarya yıpranır tabi ama düzgün kullanımda 1sene fazla bir fark oluşmamalı normalde
 

egenl

Üye
Alalı 1 sene oldu eskisi gibi değil batarya önceden 8-9 saat ekran açık kalırdı şimdi 5 saat zor dayanıyor.
 
Cenqizhan.

Cenqizhan.

Üye
1 saat internete girip 40dk oyun biraz arama konusma sms falan 2 gun gidiyor guc tasarrufu acık 8 saat ekran acık kalıyor yazdıklarım gibi kullaninca
S3mini sarj %55 kapatip actim sarj %23.seninki gene iyi.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Bunun birçok nedeni olabilir ilk olarak yüklediğin programlar bile olabilir bak bakalım en son ne yüklemişsin. Teli kaç günde bir kapatıp açıyorsun mesela. Dolumları nasıl yapıyorsun. Bunların hepsi unsur bunları belirtirsen sana daha verimli yorumlar yapabiliriz.
 
tapatalk

tapatalk

Üye
Kullanıma göre değişir.Benim Note 2 1.5 yıllık olmasına ve miui yüklü olmasına rağmen şarj ekstrem kullanımla böyle gidiyor.
konuyla ilgili değil ama miui ne zaman kitkata geçecek bilgin var mı ?
 


Üst Alt