Yada düzgün kullanmaya bağlı belki sonradan düzelebilir pek sanmıyorum ama dediğim gibi çok şikayetciysen ve garantisi varsa uğraşma sonrada orjinal batarya alcam diye para harcamazsın yenisini verceklerini düşünüyorum .. 
Mesela note 2 si olan bir arkadaşındamı bu kadar gidiyorkiYani zamanla pilin ömrü azalmış olabilir bu senin kullanımınıda bağla sürekli takıp dolmadan falan çıkarırsan bundanda kaynaklabilir. Garantin varsa gönder 1 hafta sonra falan yeni bi pille telefonunu verirler. S4 lerde sorun telefonda olunca değiştiriyorlarmış bileYada düzgün kullanmaya bağlı belki sonradan düzelebilir pek sanmıyorum ama dediğim gibi çok şikayetciysen ve garantisi varsa uğraşma sonrada orjinal batarya alcam diye para harcamazsın yenisini verceklerini düşünüyorum ..
![]()
hafıza şişmesinden diycem de saçma olcak ara sıra format iyidirKardeş bütün androidler zamanla pili düşüyor.
Yalnız değilsin bende de aynı sorun var.
Garanti sana yeni batarya verse de sorun çözülmez.
Bende tam 3 kere götürdüm sorun yok deyip geri veriyorlar
hafıza şişmesinden diycem de saçma olcak ara sıra format iyidir
nesini düzeltecekler ki telefon çabuk yıpranıyo o zaman batarya da çözüm değilseFormat çözüm değil....
Adam gibi tamir etseler sorun kalmaz da..
İkgilenmiyorlar

nesini düzeltecekler ki telefon çabuk yıpranıyo o zaman batarya da çözüm değilse![]()
Arkadaslar telefonu ilk aldigimda sarji 2 bazen 3 gun gidiodu bu olay 1 ay fln surdu sonra 1 gun gitmeye basladi bazen gunde 2 kez takiyorum pil bozuldumu acaba
Benimde ayni senin gibiydi ama omru kisalir buyuk bi ihtimal benimkinden biraz daha fazla gidernote 2 alalı 4 gün oluyo 2 kere sarj ettim sadece. 1.5 gün dayanıyor sarjı ama aktif halde kullanıyorum konuşma sms whatsapp instagram twitter facebook vs. oyun oynadığımda oluyor xperia z ye göre çok iyi 4.3 te cabası
bir süre sonra batarya yıpranır tabi ama düzgün kullanımda 1sene fazla bir fark oluşmamalı normaldeBenimde ayni senin gibiydi ama omru kisalir buyuk bi ihtimal benimkinden biraz daha fazla gider
S3mini sarj %55 kapatip actim sarj %23.seninki gene iyi.1 saat internete girip 40dk oyun biraz arama konusma sms falan 2 gun gidiyor guc tasarrufu acık 8 saat ekran acık kalıyor yazdıklarım gibi kullaninca
konuyla ilgili değil ama miui ne zaman kitkata geçecek bilgin var mı ?Kullanıma göre değişir.Benim Note 2 1.5 yıllık olmasına ve miui yüklü olmasına rağmen şarj ekstrem kullanımla böyle gidiyor.
