Hangisi daha güzel? :D Kazanan '?'

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisi daha güzel?

  • İsmail in seçtiği (adı belirsiz)

    Kullanılan: 14 35.0%
  • MarjinaL -TR nin seçtiği (Emma Watson)

    Kullanılan: 26 65.0%

  • Kullanılan toplam oy
    40
lolaman

lolaman

Üye
1.Bridgit Mendler değil mi :D Ve Emma daha güzel :D
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-


istisna97

istisna97

Üye
Emma Watson <3
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
git uyu biraz :zzz:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
0MG90

0MG90

Üye
Biz bi haftada 10 sınav olmuştuk :(
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
ismail

ismail

Üye
:s acaip strese girerdim ben :D
Ne sınavı bu
kur sınavı geçemezsen gene aynı çeyreği okucam :)Geçen yarım saat bu konuyu aradım üstte çıksın biraz hem arada @Revengeful 'un ikizler vardı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90

Revengeful

Emekli Yönetici
hangi ikizler :hmmm ikizler diyince aklıma sadece icloud geliyor şu günlerde
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine- ve sLeepLe

Revengeful

Emekli Yönetici
İkizleri buldum tamam. Ama bugün Cuma lan.. Ula İsmail


 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Beni sevsenize

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 


Üst Alt