boran9999
Üye
Ellerine sağlık, çok süper...
En üst foto neresi öğrenebilir miyim?
Abi yine döktürmüşsün maşallah![]()
Sen ekle yeter abi biz iki satır karalarıkBeğendiğine sevindim kardeşim. Ara ara çektiklerim yada çekmiş olduklarımı burada paylaşıcam değerli yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim.

Eyvallah kardeşimTek kelimeyle superb.![]()


;
Buna bittim abi ya.![]()
daha da güzel olabilirdi.Mükemmel ötesi yahu ellerine sağlıkkk![]()
hepsi birbirinden güzel kareler
kullandığınız makineyi merak ettim![]()

Tek kelimeyle harika![]()

Hiç bir zaman fotoğraf çekme alışkanlığım olmadıBelki de cekemedigim icindir.

