şu benim kutuda ne kadar varmış ya :oha: Fakir
Invoke Üye Emma-Watson' Alıntı: Pencereyeee bir daş attımm dık dediiii Genişletmek için tıkla ... bir daş attım pencereye tık dedi değil mi la o, devrik cümleyi düzeltip vermişsin
Emma-Watson' Alıntı: Pencereyeee bir daş attımm dık dediiii Genişletmek için tıkla ... bir daş attım pencereye tık dedi değil mi la o, devrik cümleyi düzeltip vermişsin
İhtiyar007 Üye -qarapapaq-' Alıntı: bir daş attım pencereye tık dedi değil mi la o, devrik cümleyi düzeltip vermişsin Genişletmek için tıkla ... Bir taş attım pencereye tak dedi anası da çıktı kızım evde yok dedi vay vay
-qarapapaq-' Alıntı: bir daş attım pencereye tık dedi değil mi la o, devrik cümleyi düzeltip vermişsin Genişletmek için tıkla ... Bir taş attım pencereye tak dedi anası da çıktı kızım evde yok dedi vay vay
UpOneTR Üye MaxipmaN' Alıntı: 3-5 üye hariç güzel site Genişletmek için tıkla ... 3ün 5in hesabını yapma :P
MaxipmaN Üye Sukut-u Hayal' Alıntı: 3ün 5in hesabını yapma :P Genişletmek için tıkla ... takan kim zaten keyif çatmaya devam
Sukut-u Hayal' Alıntı: 3ün 5in hesabını yapma :P Genişletmek için tıkla ... takan kim zaten keyif çatmaya devam
.caner. Üye Asabi Geliştirici' Alıntı: ben de yeniyim buralarda aktifim diyelim 3-4günde 200üstü bi mesaja ulaştıım Genişletmek için tıkla ... 100'ü ana konu
Asabi Geliştirici' Alıntı: ben de yeniyim buralarda aktifim diyelim 3-4günde 200üstü bi mesaja ulaştıım Genişletmek için tıkla ... 100'ü ana konu
MaxipmaN Üye Asabi Geliştirici' Alıntı: ben de yeniyim buralarda aktifim diyelim 3-4günde 200üstü bi mesaja ulaştıım Genişletmek için tıkla ... aktifim diyelim mi dibine vurmuşun
Asabi Geliştirici' Alıntı: ben de yeniyim buralarda aktifim diyelim 3-4günde 200üstü bi mesaja ulaştıım Genişletmek için tıkla ... aktifim diyelim mi dibine vurmuşun