Öneri Galaxy S4 4.3. Nasil Guncellenir ?

Sponsorlu Bağlantılar

-Hokage-

-Hokage-

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S4 4.3. Nasil Guncellenir ?
Beyler yurt disindan gelme s4 var. 4.2.2 sürümü. 4.3 yukselticem fakat IMEI atili telefona. IMEI silinmeden nasil guncellerim ? Telefon herhangi biir zarar görür mu brick vs. Birde samsunglarda bi sayaç varmis romlarla ilgili biraz aciklarsaniz sevinirim
 


uguro

uguro

Üye
Öncelikle S4 sürümünü belirtmelisin İ9505 Mİ İ9500 Mü ondan sonra daha yardımcı olabilirim doğru güncellemeyi yaptıktan ve kendi sitesinden indirdikten sonra herhangi bir sıkıntı olmaz ancak İ9500 'ler için 4.3 Türkiye sürümü çıkmadı henüz Pazartesi çıkıcak diye bekleniyor... Eğer yetkin bir kullanıcı değilsen telefonuna güncellemenin kendisinin gelmesini beklemen daha iyi olucaktır bu şekilde hiçbir sorun yaşamazsın ayarlar kısmından Cihaz Hakkında kısmına girip Güncellemeleri kontrol et arada bir zaten güncelleme gelince telefon seni uyaracaktır... :)
 
  • Beğen
Tepkiler: DYNAMIXX
-Hokage-

-Hokage-

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle S4 sürümünü belirtmelisin İ9505 Mİ İ9500 Mü ondan sonra daha yardımcı olabilirim doğru güncellemeyi yaptıktan ve kendi sitesinden indirdikten sonra herhangi bir sıkıntı olmaz ancak İ9500 'ler için 4.3 Türkiye sürümü çıkmadı henüz Pazartesi çıkıcak diye bekleniyor... Eğer yetkin bir kullanıcı değilsen telefonuna güncellemenin kendisinin gelmesini beklemen daha iyi olucaktır bu şekilde hiçbir sorun yaşamazsın ayarlar kısmından Cihaz Hakkında kısmına girip Güncellemeleri kontrol et arada bir zaten güncelleme gelince telefon seni uyaracaktır... :)

telefon benim değil başkası için soruyorum. bende gmd var rom vs. kurmayı biliyorum ordan fakat bi sayaç tarzı bir durum mevcutmus birde imei attırılmış o nedenle soruyorumI9505 Bu arada telefon. 4.2.2Yok mu bi yardimci olucak kimsa
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
Öncelikle S4 sürümünü belirtmelisin İ9505 Mİ İ9500 Mü ondan sonra daha yardımcı olabilirim doğru güncellemeyi yaptıktan ve kendi sitesinden indirdikten sonra herhangi bir sıkıntı olmaz ancak İ9500 'ler için 4.3 Türkiye sürümü çıkmadı henüz Pazartesi çıkıcak diye bekleniyor... Eğer yetkin bir kullanıcı değilsen telefonuna güncellemenin kendisinin gelmesini beklemen daha iyi olucaktır bu şekilde hiçbir sorun yaşamazsın ayarlar kısmından Cihaz Hakkında kısmına girip Güncellemeleri kontrol et arada bir zaten güncelleme gelince telefon seni uyaracaktır... :)


bu benim kullandgım i9500 tahmini ne zaman gelir acaba güncelleme :allalla:
 
uguro

uguro

Üye
bu benim kullandgım i9500 tahmini ne zaman gelir acaba güncelleme :allalla:
Henüz gelmedi güncelleme 1-2 hafta içinde bekliyoruz :D Diğer ülkelere verilmeye başlandı :D
telefon benim değil başkası için soruyorum. bende gmd var rom vs. kurmayı biliyorum ordan fakat bi sayaç tarzı bir durum mevcutmus birde imei attırılmış o nedenle soruyorumI9505 Bu arada telefon. 4.2.2Yok mu bi yardimci olucak kimsa
IMEI için bir sıkıntı olmaz Sayaç konusuna gelince Sayaç root atarsan sıkıntı oluşur ancak normal güncellemede sorun yaşamazsın ki Unroot lu Root yüklersen ondada sorun yaşamazsın herhangibir :oke:
 
muratvemine

muratvemine

Üye
İmeiniz klon ise imeinizin ucma ihtimali yuksek.Rom attiktan veya ota sebeke uzerinden guncelleme yaptiktan sonra tekrar imei yazdirmaniz gereklidir.
İmeiniz pasaporta işli ise iciniz rahat olsun rom guncelleme vs. Sorun olmaZ
 
matchless

matchless

Üye
arkadasm kendı guncelleme uyarısı verıyor zaten bana dun verdı ındırdım kurdum. 4.3 oldu ama bı degısıklık gormedım acıkcası ))
 
gececikaramavi

gececikaramavi

Üye
I9500 için mi
 
matchless

matchless

Üye
Evet.
 
muratvemine

muratvemine

Üye
4.3 guncellemedi turkiye icin cikmadi.
 
mertcan01

mertcan01

Üye
Klon imei ise zaten orginal guncenlemeyi telefonuna direk yukleyemezsin. Gunceleme yapmaz telefon. Onu bilen arkadaslar daga iyi tarif edebilir. Odin üzerinden guncelleme yapip efs dosyasinin yedegini aliyorlar sonrasinda sebeke sorunu çekmiyorsun
 
matchless

matchless

Üye
Ben rusyadayim 4 gun once filan guncellendi
 
helboy.24

helboy.24

Üye
Merhaba şu an bu saatte forumda kimse varmı bilmiyorum. bu saate kadar uyanık kalmamın tek sebebi de telefonum. çalışıyor ama beni deli etti. wi-fi her defasında unutuluyor. bazen kendi kendine reset atıyor. özetle;

benim "samsung galaxy s4 i9505 siyah" marka telefonum var.
geçen gün "android 4.3" güncellemesi geldi.
ben de kabul edip "android 4.3" sürümünü yükledim.
fakat "android 4.3" çok fazla hata oluştu.
tekrar "android 4.2.2" yüklemek istiyorum.
hotfile.com kapandığı için indiremiyorum.
"android 4.2.2" nerden indirebilirim.
ya da başka bir çözüm var mı?
detaylı bilgi verir misiniz?
teşekkür ederim.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Merhaba şu an bu saatte forumda kimse varmı bilmiyorum. bu saate kadar uyanık kalmamın tek sebebi de telefonum. çalışıyor ama beni deli etti. wi-fi her defasında unutuluyor. bazen kendi kendine reset atıyor. özetle;

benim "samsung galaxy s4 i9505 siyah" marka telefonum var.
geçen gün "android 4.3" güncellemesi geldi.
ben de kabul edip "android 4.3" sürümünü yükledim.
fakat "android 4.3" çok fazla hata oluştu.
tekrar "android 4.2.2" yüklemek istiyorum.
hotfile.com kapandığı için indiremiyorum.
"android 4.2.2" nerden indirebilirim.
ya da başka bir çözüm var mı?
detaylı bilgi verir misiniz?
teşekkür ederim.
Tek cevap;

Yükleyemezsin
 

ljungberg00

Üye
Bende s4mini var hiçbir güncelleme gelmedi ne zaman gelir ? bilen var mi ?
 
uguro

uguro

Üye
2014 ocak yada şubat gibi gelir sanırım
Bende s4mini var hiçbir güncelleme gelmedi ne zaman gelir ? bilen var mi ?
Arkadaşın da dediği gibi 4.2.2 sürümüne 4.3 den geri dönüş malesef olmuyor...
 

dt.mutlu

Üye
delta garantili s4 kullanıyorum..henüz benim telefonumada 4.3 güncellemesi gelmedi?diğer s4 kullanıcılarına geldimi acaba?bi ara güncellemenin geldiğini ama problemli olduğu için geri çekildiğini okumuştum diye hatırlıyorum ama ..
 
uguro

uguro

Üye
delta garantili s4 kullanıyorum..henüz benim telefonumada 4.3 güncellemesi gelmedi?diğer s4 kullanıcılarına geldimi acaba?bi ara güncellemenin geldiğini ama problemli olduğu için geri çekildiğini okumuştum diye hatırlıyorum ama ..
4.3 Çoktan geldi 4.4 bekliyoruz :D :D
 


Üst Alt