Samsung Galaxy S4 Klavye Çok Acil

Sponsorlu Bağlantılar

suskunderbedar3

suskunderbedar3

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S4 Klavye Çok Acil
S.a maxicep ailem telefon ongurucu yazida iken 4.2 ki klavyeden cok hizli yaziyodum fakat 4.3 te o klavye gitti baska klavye geldi cok zorlaniyom yazmakta hep duzeltmekten yaziyi kafayi yedim acikcasi 4.2 deki eski klavye nasil geri gwtirebilirim apksi varmi yardimci olursaniz cok minnater olurum şimdiden çok tesekkur edwrim.
 


mürteza16

mürteza16

Üye
linki:
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
Aitype klavye denedinmi daha kullanisli.
Markette ucrersiz insirebilirsin

 
suskunderbedar3

suskunderbedar3

Üye
    Konu Sahibi
Aitype klavye denedinmi daha kullanisli.
Markette ucrersiz insirebilirsin

Aitype klavye denedinmi daha kullanisli.
Markette ucrersiz insirebilirsin

İlgilenip yardimci oldugunuz icin tesekkur ederim fakat benim aradigim bu klavye degil hani 4.2 de bir klavye vardi nokia telwfonlarinda oluyor ya mesaj klavyesi o sekilde harfler sayilar bitisik yani 1 tusu abcd var 2 efg var o sekil klavyeyi istiyorum 4.2 de vardi o fakat malesef 4,3 te gitti nasil bulurum :(
linki:
.
İlgilenip yardimci oldugunuz icin tesekkur ederim fakat benim aradigim bu klavye degil hani 4.2 de bir klavye vardi nokia telwfonlarinda oluyor ya mesaj klavyesi o sekilde harfler sayilar bitisik yani 1 tusu abcd var 2 efg var o sekil klavyeyi istiyorum 4.2 de vardi o fakat malesef 4,3 te gitti nasil bulurum :(
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
yaren_dede

yaren_dede

Üye
T9 klavye diyorsun bende symbiandan ilk gectigimde onu kullanmak istedim ama androiddeki hhaline alisamadim.
Biraz arastirmak lazim bulursam eklerim konuya :)
 
  • Beğen
Tepkiler: suskunderbedar3
mürteza16

mürteza16

Üye
İlgilenip yardimci oldugunuz icin tesekkur ederim fakat benim aradigim bu klavye degil hani 4.2 de bir klavye vardi nokia telwfonlarinda oluyor ya mesaj klavyesi o sekilde harfler sayilar bitisik yani 1 tusu abcd var 2 efg var o sekil klavyeyi istiyorum 4.2 de vardi o fakat malesef 4,3 te gitti nasil bulurum :(.
İlgilenip yardimci oldugunuz icin tesekkur ederim fakat benim aradigim bu klavye degil hani 4.2 de bir klavye vardi nokia telwfonlarinda oluyor ya mesaj klavyesi o sekilde harfler sayilar bitisik yani 1 tusu abcd var 2 efg var o sekil klavyeyi istiyorum 4.2 de vardi o fakat malesef 4,3 te gitti nasil bulurum :(
Google play storede touchpal klavye var bi onu dene istersen ayarlarinda senin dediğin özellikler var

link:

RESiM

 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
Perfect keyboard var

 
mürteza16

mürteza16

Üye
İlgilenip yardimci oldugunuz icin tesekkur ederim fakat benim aradigim bu klavye degil hani 4.2 de bir klavye vardi nokia telwfonlarinda oluyor ya mesaj klavyesi o sekilde harfler sayilar bitisik yani 1 tusu abcd var 2 efg var o sekil klavyeyi istiyorum 4.2 de vardi o fakat malesef 4,3 te gitti nasil bulurum :(.
İlgilenip yardimci oldugunuz icin tesekkur ederim fakat benim aradigim bu klavye degil hani 4.2 de bir klavye vardi nokia telwfonlarinda oluyor ya mesaj klavyesi o sekilde harfler sayilar bitisik yani 1 tusu abcd var 2 efg var o sekil klavyeyi istiyorum 4.2 de vardi o fakat malesef 4,3 te gitti nasil bulurum :(
Google play storede touchpal klavye var bi onu dene istersen ayarlarinda senin dediğin özellikler var

link:

RESiM

 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
Yanliz bu klavyerinde isini gorecegini sanmam turkce olayi t9 da sorun olur :)
 
suskunderbedar3

suskunderbedar3

Üye
    Konu Sahibi
T9 klavye diyorsun bende symbiandan ilk gectigimde onu kullanmak istedim ama androiddeki hhaline alisamadim.
Biraz arastirmak lazim bulursam eklerim konuya :)
Cok makbule gecer tesekkur ederim
Google play storede touchpal klavye var bi onu dene istersen ayarlarinda senin dediğin özellikler var

link:

RESiM

Bi deniyim bakalim tesekkur ederim bu arada kardesim hakkini helal et yordum seni
Yanliz bu klavyerinde isini gorecegini sanmam turkce olayi t9 da sorun olur :)
İse yaramaz be hocam o zaman :(
 
mürteza16

mürteza16

Üye
Rica ederim ben aliştim artik yorulmaya :D Hakkim helal olsun
 
suskunderbedar3

suskunderbedar3

Üye
    Konu Sahibi
Bi deniyim bakalim tesekkur ederim bu arada kardesim hakkini helal et yordum seni

Rica ederim ben aliştim artik yorulmaya :D Hakkim helal olsun
Eyw sagolasin hocam suan indiriyorum umarim is gorur bu klavye canimi cok sikiyo sirf bu yuzden 4.2 romu yuklemeyi bile dusundum ama sayac sikinti tel garanti disi olur
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
yaren_dede

yaren_dede

Üye
Dostum ekte ki klavyeyı kullanabilirsiniz tam istediğin gibi markette de güzel temaları mevcut :)
Klavye yi ve türkçe eklentısını yükle ayarlar dan t9 klavyeyı seç
 

Ekli dosyalar

suskunderbedar3

suskunderbedar3

Üye
    Konu Sahibi
Dostum ekte ki klavyeyı kullanabilirsiniz tam istediğin gibi markette de güzel temaları mevcut :)
Klavye yi ve türkçe eklentısını yükle ayarlar dan t9 klavyeyı seç
Tesekkur ederim hocam fakat dier arkadasin versigi linkteki klavye 10 numara valla tekrardan teşekkur ederim yordum seni
Google play storede touchpal klavye var bi onu dene istersen ayarlarinda senin dediğin özellikler var

link:

RESiM

Hocam çok sağol Allah razı olsun on numara klavye aradığım in kat kat üstü üstü tekrardan teşekkür ederim
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
Tesekkur ederim hocam fakat dier arkadasin versigi linkteki klavye 10 numara valla tekrardan teşekkur ederim yordum seni
Hocam çok sağol Allah razı olsun on numara klavye aradığım in kat kat üstü üstü tekrardan teşekkür ederim

T9 benimde sevdigim bi klavye bende deniyim :)
 
mürteza16

mürteza16

Üye
Tesekkur ederim hocam fakat dier arkadasin versigi linkteki klavye 10 numara valla tekrardan teşekkur ederim yordum seni
Hocam çok sağol Allah razı olsun on numara klavye aradığım in kat kat üstü üstü tekrardan teşekkür ederim
:rica:
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
yaren_dede

yaren_dede

Üye
T9 tahmin varmı?
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
Tamamdır buldum :)
 
mürteza16

mürteza16

Üye
Dostum ekte ki klavyeyı kullanabilirsiniz tam istediğin gibi markette de güzel temaları mevcut :)
Klavye yi ve türkçe eklentısını yükle ayarlar dan t9 klavyeyı seç
Dostum ekli dosya nasil yapiliyor
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
Dostum ekli dosya nasil yapiliyor

Mesajda ki Eklenti den bahsediyorsun galiba düzenli konu acıyorsan yada eklenti hakkına ihtiyaç duyuyorsan adminlere pm atarak eklenti yetkisi isteyebilirsin
 


Üst Alt