Tavsiye Gmd Alcam , Tavsiyeleriniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

SezaiCan

SezaiCan

Üye
    Konu Sahibi
Gmd Alcam , Tavsiyeleriniz ?
Arkadaşlar bugün ya da yarın GMD alıcam. Telefonu alınca hangi programları ve oyunları yüklememi önerirsiniz. bide tavsiyeleriniz varmı telefonla ilgili. mesela Kaç saat sarjda kalsın , arka kapak soyulurmu silikon kılıf alim mi , ekran kolayca ciziliyo mu , ya da şu programı yükle cok güzel bi program , bu oyunu yükle cok zevkli vs.vs.vs. . şimdiden saolun .
 


esokmen

esokmen

Üye
Kardesim.al telefonu sirayla dene oyunlari herkesin zevki farklidir :D
 
SezaiCan

SezaiCan

Üye
    Konu Sahibi
orası öyle de ne bilim , bi sorim dedim :) başka tavsiyen varmı :)
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Ekran koruyucu kesinlikle taktr
şeffaf olsun :)
Bide kap al ona :) kapaksz ;)
 
SezaiCan

SezaiCan

Üye
    Konu Sahibi
peki telefonu beyaz mı alim siyah mı ? aslında ben siyah düşünüyodum ama ugün beyazını elime aldım bide siyah kılıf taktım , cok süper oldu hoşuma gitti acaba diyom beyaz mı alsam ki ?
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
peki telefonu beyaz mı alim siyah mı ? aslında ben siyah düşünüyodum ama ugün beyazını elime aldım bide siyah kılıf taktım , cok süper oldu hoşuma gitti acaba diyom beyaz mı alsam ki ?

ben beyaz alırdım o sizin tercihize kalmış :D
 
Invoke

Invoke

Üye
Bence beyaz daha şık duruyor, kendi tercihin, hoşuna gideni al. :D
Ekran koruyucu taktır bir tane. Mat görüntüyü çok bozuyor, mat alma bence.

Oyun-Program deneye deneye sevdiğini bulursun ama benden sana ufak boyutlu ama zevkli bir iki oyun ismi (=P) :
-Boost 2
-Ski Safari

Büyük boyutlu:
-Most Wanted
-Asphalt 8
-Dungeon Hunter 4
-Nova3
Bakarsın işte =P
 
Son düzenleme:
SezaiCan

SezaiCan

Üye
    Konu Sahibi
aldım az önce. Beyazını aldım :) ama bi sorun var telefon hafıza kartını okumuyo. biçimlendirip tekrar denedim ama yine okumuyo napmam lazım. .?
 
Invoke

Invoke

Üye
aldım az önce. Beyazını aldım :) ama bi sorun var telefon hafıza kartını okumuyo. biçimlendirip tekrar denedim ama yine okumuyo napmam lazım. .?

Farklı bir kart ile deneme imkanın var mı?
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Hafıza kartının dosya biçiminden olabilir ? Bilgisayardan biçimlendirirken değiştir çok anlamam aslında. Ama mesela FAT32 ise NTFS yap..
 
Invoke

Invoke

Üye
FAT 32 yap.
 
SezaiCan

SezaiCan

Üye
    Konu Sahibi
FAT 32 yaptım ama bişey deişmedi. .s
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
NTFS dene yeniden ? birde başka bir hafıza kartını o telefonda dene yada şimdiki hafıza kartını başka telefonda dene ?
 
SezaiCan

SezaiCan

Üye
    Konu Sahibi
Saolun arkadaşlar. hallettim . :)

yine herhangi bi tavsiyesi olan varsa yazabilir :)
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
DeadTrigger 2 :oke:@-qarapapaq- hocam, Asphalt 8 - Dungeon Hunter 4 - Nova 3 bunlar ufak çaplı boyutlu olanlar mı ? :D :D
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Valla ben farklı birşey göremedim k.b. :D
 


Üst Alt