4MaGuS
Üye
bende de arada menüden girdiğim programlarda kasmalar var ancak ben aşagı yukarı telefonu alalı 3 ay falan oldu nerdeyse 400 den fazla program kurmuş ve silmişimdir şuanda 120 civarında program var ve hiç format atmadım ben normal buluyorum bu kadar dayanması bile iyi format atarsam düzeleceğini düşünüyorum yani1-2 dakika sonra düzeldi fakat benim tel her animasyonda kasıyor neden acaba ya oyunda 0 kasma, geçişlerde fu ll kasıyor menülerde falan
)))

