Galaxy S 9070p

Sponsorlu Bağlantılar

esokmen

esokmen

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S 9070p
Arkadaslar S 9070P Kullaniyorum. Cesitli ulkelere 4.1.2 guncellemesi verildi ama.hala Turkiyeme gelmedi guncelleme. Sorum sudur bir ulkeye verip de baska.ulkeye vermeme durumu olur mu? Yaninilla gelir mi?
 


mhmtkrtp

mhmtkrtp

Üye
Bende aynı telefonu kullanıyorum ama sana tavsiyem gelsede onu kurma. Ben kurdum her dokunmada donuyordu. Eğer telden sıkıldı isen yenilik olsun istiyorsan bir ikinci tavsiyem Next Louncher ı yükle keyfini çıkar.
 
fk555897

fk555897

Üye
Bence güncelleme gelmez.
 
esokmen

esokmen

Üye
    Konu Sahibi
fk555897

fk555897

Üye
Bircok ulkede yayinlanip Turkiye'de cikmama olayi ne kadar mantiklidir?

Ayrica ace2 den daha hizli islemciye sahip bir cihaza gelmemesi ne kadar dogrudur?
RAM miktarı da aynı mı? Herşey işlemci hızı değil.
 
esokmen

esokmen

Üye
    Konu Sahibi
Yinede tesekkurlerArkadaşlar bu telefonu kullanan kimse yok mu ya?
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Bircok ulkede yayinlanip Turkiye'de cikmama olayi ne kadar mantiklidir?

Ayrica ace2 den daha hizli islemciye sahip bir cihaza gelmemesi ne kadar dogrudur?
İşlemcisi ace 2 den daha hızlı falan değil. Her NovaThor işlemcisinin olduğu gibi ace 2 nin işlemcisi de 1 ghz lik fakat samsung sağolsun downclock yapmış :( Bana inanmıyosan birkaç ace 2 kullanıcısına da sorabilirsin :) ve umudunu kırmak istemem ama her ülkeye güncelleme gelmeyebiliyor :) mesela biz 2 kere 4.1.2 güncellemesi aldık (türkiye olarak) ama hala almayan ve 4.1.2 almayacak ülkeler var. Ve sana önerim orta segment cihaz alacaksın (varsa) nfc siz olanını al çünkü rom ve güncelleme desteği her zaman daha fazla oluyor (ace 2 de ve s advance ta görüldüğü gibi) :)
 
esokmen

esokmen

Üye
    Konu Sahibi
İşlemcisi ace 2 den daha hızlı falan değil. Her NovaThor işlemcisinin olduğu gibi ace 2 nin işlemcisi de 1 ghz lik fakat samsung sağolsun downclock yapmış :( Bana inanmıyosan birkaç ace 2 kullanıcısına da sorabilirsin :) ve umudunu kırmak istemem ama her ülkeye güncelleme gelmeyebiliyor :) mesela biz 2 kere 4.1.2 güncellemesi aldık (türkiye olarak) ama hala almayan ve 4.1.2 almayacak ülkeler var. Ve sana önerim orta segment cihaz alacaksın (varsa) nfc siz olanını al çünkü rom ve güncelleme desteği her zaman daha fazla oluyor (ace 2 de ve s advance ta görüldüğü gibi) :)

Kardesim karsinda telefoncu vat zaten benim sorum sana ne alayim degil onumde bir cok model var zaten.

Dedigin su olacak sanirim; sace 2 de 1 yil bekledi turkiyeye gelsin diye opuyorum iyi gunler.
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Kardesim karsinda telefoncu vat zaten benim sorum sana ne alayim degil onumde bir cok model var zaten.

Dedigin su olacak sanirim; sace 2 de 1 yil bekledi turkiyeye gelsin diye opuyorum iyi gunler.
yoo hayir şahsen ben hiç beklemedim sızıntıyı da ilk çıkan portekiz romunu da flashladım :D illa türkiye ye gelmesini beklemene gerek yok en yenisini flashla gitsin bence :D telefon önermedim zaten ben sana ama hatalı seçim yapmışın yani bilmiyorum ama aynı fiyata i9070 alma imkanın olsaydı bence onu almalıydın :)
 


Üst Alt