Onun da ayarı mevcut kardeşimarkadaşlar yapmayın, bundan rahat klavye bulamazsınız, yururken bile çok rahat yazabiliyorum hem yanlış yazsam da duzeltiyor zaten. benim tek sorunum 'bi' yazınca otomatik ilk harfini büyütmesiyle. Sanırım yazım kurallarına uyalım diye böyle yapmışlar![]()
Sadece büyük hafle başla tikini kaldır 
Atıyorum bir kelimenin ortasında yanlış yazdınız Örnk: Merhaba yazacaksınız ama Nerhaba yazdınız, işte o N harfini düzeltebilmek tam bir işkence. Harfi seçmeye çalışıyorsun, klavye saçma sapan yer seçiyor. Mecburen kelimeyi silip tekrar yazmak zorunda kalıyorsunuz. Bazı kelimeler sözlükte çıkmadığı için bu durum başınıza ne yazık ki geliyor. Bir de tel şarja takılıyken klavye ve ekran bir süre sonra sapıtmaya başlıyor. Sadece bende mi oluyor bilmiyorum. H harfine basıyorum N yazıyor, N harfine basıyorum S yazıyor. Ne olacak böyle, nereye kadar gidecek bilmiyorum.
Klavye ayarlarından düzeltmeyi açarsan sen mesela merhaba yazacaksın ya ner bile yazsan önerilerde merhaba çıkar sadece 3 harf üstelik yanlış yazmana rağmen, senin yapman gereken tek şey çıkan öneriye tıklamak kalır sadece
Şarjda dokunmatiğin kafayı yemesi demek ya orjinal şarj aleti kullanmıyorsunuz ya da kullandığınız kablo hasar görmüş demek...haklısın klavyeden şikayet edenler Nokia kullanıcılar kulübüne baksınlar birBiz mi anlatamıyoruz anlamıyorumKlavye ayarlarından düzeltmeyi açarsan sen mesela merhaba yazacaksın ya ner bile yazsan önerilerde merhaba çıkar sadece 3 harf üstelik yanlış yazmana rağmen, senin yapman gereken tek şey çıkan öneriye tıklamak kalır sadece
Şarjda dokunmatiğin kafayı yemesi demek ya orjinal şarj aleti kullanmıyorsunuz ya da kullandığınız kablo hasar görmüş demek...
Bazı kelimeler sözlükte çıkmadığı için bu durum başınıza ne yazık ki geliyor.
Arkadaşım yukarıda bak bu cümleyi kullanmışım. Merhaba örneği sadece bir örnekti, her kullandığın sözcük sözlükte düzeltebilmek için çıkmıyor. Bu durumda ne yapıyorsun? Diyelim sözlükte çıkmayan bir kelimeyi yanlış yazdın, parmağınla o yanlış yazılan yeri seçmeye çalışıyorsun. Ama işte o yanlış yazdığın sözcüğün istediğin harfini seçmek için telefonla cebelleşiyorsun. En azından bu benim başıma sıklıkla geliyor.
Şarj kablosu konusunda muhtemelen doğru söylüyorsun çünkü orjinal olmayan bir şarj aleti kullanıyorum ve bu sebeple ekran ısındıkça saçmalamaya başlıyor.
Rica ederim ben teşekkür ederim, ne demek istediğimi anladınız umarım?Heh, şimdi anladım. Bunu bilmiyordum, benim için büyük bir sorun aşılmış oldu. Teşekkür ederim.

Onun da ayarı mevcut kardeşimSadece büyük hafle başla tikini kaldır
![]()
benim bahsettiğim cümle ortasında bile, büyük harf seçili olmasa da, 'bi' yazınca otomatik 'Bi' yapması. Var mı bunun çözümü? Gerçi kendim çözdüm, bi yazdıktan sonra boşluk tuşuna değil de metinde bi'nin yanına tıklıyorum, öyle olunca otomatik düzeltmiyor, ama yine de olmasa daha iyiymiş 
Bazı kelimeler sözlükte çıkmadığı için bu durum başınıza ne yazık ki geliyor.
Arkadaşım yukarıda bak bu cümleyi kullanmışım. Merhaba örneği sadece bir örnekti, her kullandığın sözcük sözlükte düzeltebilmek için çıkmıyor. Bu durumda ne yapıyorsun? Diyelim sözlükte çıkmayan bir kelimeyi yanlış yazdın, parmağınla o yanlış yazılan yeri seçmeye çalışıyorsun. Ama işte o yanlış yazdığın sözcüğün istediğin harfini seçmek için telefonla cebelleşiyorsun. En azından bu benim başıma sıklıkla geliyor.


Büyük harfle başla tiki derken? Bildiğimiz soldaki oktan bahsetmiyorsun değil mibenim bahsettiğim cümle ortasında bile, büyük harf seçili olmasa da, 'bi' yazınca otomatik 'Bi' yapması. Var mı bunun çözümü? Gerçi kendim çözdüm, bi yazdıktan sonra boşluk tuşuna değil de metinde bi'nin yanına tıklıyorum, öyle olunca otomatik düzeltmiyor, ama yine de olmasa daha iyiymiş
ayarlar kllavye türkçe tıkladıgımızda en alta cümlenin ilk harfini büyük harfle başla tikini kaldırın sorun çözülür
Kimiside bizim klavyeyi beğenmiyor tuşlar bitişik diyor hep yanlış basıyorum falan diyor. Onlarda haklı ama MS kelime tahmin edici yada düzeltici bir arayüz koymuş klavyeye bu sıkıntıyı da bu şekilde aşmış oluyorsun. Btişik olmasının avantajı da i ğ ö gibi harflerinde klavyede yer alması bu sayede 
Büyük harfle başla tiki derken? Bildiğimiz soldaki oktan bahsetmiyorsun değil mibenim bahsettiğim cümle ortasında bile, büyük harf seçili olmasa da, 'bi' yazınca otomatik 'Bi' yapması. Var mı bunun çözümü? Gerçi kendim çözdüm, bi yazdıktan sonra boşluk tuşuna değil de metinde bi'nin yanına tıklıyorum, öyle olunca otomatik düzeltmiyor, ama yine de olmasa daha iyiymiş
Ayrıca sık kullandığın ama sözlükte olmayan bir kelimeyi yazdıktan sonra üstüne tıklayıp mesela merhaba kelimesiyse +merhaba şeklindeki ifadeye tıklarsan o artık sözlüğüne eklenmiş oluyor, bir dahaki yazışlarında otomatik düzeltir yine
*Bu arada bayağı geç olmuş cevabım ama kusura bakmayın takip edemiyordum forumu![]()
Rica ederim ben teşekkür ederim, ne demek istediğimi anladınız umarım?![]()
bencedeÖnerim şu yönde kelimeleri yazarken klavyenin üstünde çıkan önerilere tıklayın hem çok seri ve hızlı mesaj yazarsınız hem de daha az hata yaparsınız. Ayrıca isterseniz ayarlardan otomatik metin tamamlamayı da açabilirsiniz.
Teşekkür ederim onu yapıyorum sıklıkla.
Sen büyük insansın, buna kanaat getirdim. Allah seni bu forumdan eksik etmesin gardaşım.


