Tavsiye Samsung Galaxy Note 3 Alıcam Ama Hangısı?

Sponsorlu Bağlantılar

Mehmet Yrky

Mehmet Yrky

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Note 3 Alıcam Ama Hangısı?
s.a.
arkadaslar hepınıze hayrlı bayramlar dılıyorum.

note 3 almak ıstıyorum. 2 farklı ıslemcısı warmıs bu urunun. snapdragon mu exynos mu? hangısı alaym?
ve hangısını nerede bulabılırım?

ve nerden anlarım?
 


LG.G2.32GB

LG.G2.32GB

Üye
s.a.
arkadaslar hepınıze hayrlı bayramlar dılıyorum.

note 3 almak ıstıyorum. 2 farklı ıslemcısı warmıs bu urunun. snapdragon mu exynos mu? hangısı alaym?
ve hangısını nerede bulabılırım?

ve nerden anlarım?
tabiki snapdragon versiyonu da hocam onu türkiyede bulamassın o sadece koreye özel bi model
koreden getirirsen snapdragonu tek geçerim
ama mecbur tr alıcaksın exynos alıcan başka tercihin yok
 
.caner.

.caner.

Üye
Snapdragon modelini al kardeşim. Sadece Kore'ye özel değil bir kere ! Tüm Avrupa'da S800 kullanılıyor. 4G olan yerlerde. S800 de 4k modu falanda var, Yurtdışı modellerinin kutu üzerinde yazar. N9005 modeli yani.
 
Mehmet Yrky

Mehmet Yrky

Üye
    Konu Sahibi
nasıl temin edeceğim peki? türkiyede war mı?
şu linkteki exynos mu yani?
 
Mehmet Yrky

Mehmet Yrky

Üye
    Konu Sahibi
güvenilir mi peki? fiyatı ne kadar?
 
Türe

Türe

Üye
Daha iyi grafik gücü için Exynos
Daha iyi rom desteği için Snapdragon.
 
Türe

Türe

Üye
Ayrica 4k çekiyor diye bir cihaz alınmaz. Sonuçta Exynos lu versiyonda 1080p 60 fps çekiyor kötü mü ? Değil.
 
Mehmet Yrky

Mehmet Yrky

Üye
    Konu Sahibi
türee :) sen exynos mu diyosun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
Türe

Türe

Üye
Evet abi :) 4k video hastası değilsen exynos daha iyi bir tercih :good:

Snapdragon un bir avantajı da rom desteği oluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
Mehmet Yrky

Mehmet Yrky

Üye
    Konu Sahibi
4k vidyo da ne ya :) çekerim anam babam vidyomu :D bakarım keyfıme :D alıyorum ;)
 
Türe

Türe

Üye
4k video dedigim cozunurlugun 3900x bilmem ne olduğu bir formattaki video kaydı oldukca net ama prof olmadigimiz icin anca bosa hafiza kaplar. Oyle ki 2 dk lik bir goruntu gb lar alabilir :ehe
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
4k video dedigim cozunurlugun 3900x bilmem ne olduğu bir formattaki video kaydı oldukca net ama prof olmadigimiz icin anca bosa hafiza kaplar. Oyle ki 2 dk lik bir goruntu gb lar alabilir :ehe
S3'te bile 3 dklik videonun 800 mb oldugunu dusunursek iyi yer kaplar :D
 
Türe

Türe

Üye
Hakikaten çok net oluyor ama hakkını vermek lazım :p
 
Mehmet Yrky

Mehmet Yrky

Üye
    Konu Sahibi
walla türe izledim kardeşim 4k lık bi video. o ne ole ya :D benım ole bı vıdeo ya ıhtıyacım hıc yok :)
biraz kafam karısık yenıden s4 alayım mı dıyorum o ıkılemde kaldım. bayram bı atlasında :) dönerim sana cıkmaz sorularımla :D
 
Türe

Türe

Üye
walla türe izledim kardeşim 4k lık bi video. o ne ole ya :D benım ole bı vıdeo ya ıhtıyacım hıc yok :)
biraz kafam karısık yenıden s4 alayım mı dıyorum o ıkılemde kaldım. bayram bı atlasında :) dönerim sana cıkmaz sorularımla :D
Yeniden S4 alma abi madem aklın karışık ise Ocak'ı bekle S5 ' i bir gör :) 64 bit 8 çekirdek işlemci ve 16 mp kamera gibi şeylerden bahsediliyor.
 
enterneoll

enterneoll

Üye
bizde exynos sürümü var ve çok memnun dayım bu gün hep elimdeydi hiç bir kasma yok widget ekranı dahil ve rehber s4'e ve note 2 ye göre daha erken açılıyor haberin olsun
 


Üst Alt