tabiki snapdragon versiyonu da hocam onu türkiyede bulamassın o sadece koreye özel bi models.a.
arkadaslar hepınıze hayrlı bayramlar dılıyorum.
note 3 almak ıstıyorum. 2 farklı ıslemcısı warmıs bu urunun. snapdragon mu exynos mu? hangısı alaym?
ve hangısını nerede bulabılırım?
ve nerden anlarım?
Paralel ithalat ile var. Garantisi ya yok yada dandik.nasıl temin edeceğim peki? türkiyede war mı?
Hangisini4k vidyo da ne yaçekerim anam babam vidyomu
bakarım keyfıme
alıyorum
![]()

S3'te bile 3 dklik videonun 800 mb oldugunu dusunursek iyi yer kaplar4k video dedigim cozunurlugun 3900x bilmem ne olduğu bir formattaki video kaydı oldukca net ama prof olmadigimiz icin anca bosa hafiza kaplar. Oyle ki 2 dk lik bir goruntu gb lar alabilir![]()

Yeniden S4 alma abi madem aklın karışık ise Ocak'ı bekle S5 ' i bir görwalla türe izledim kardeşim 4k lık bi video. o ne ole yabenım ole bı vıdeo ya ıhtıyacım hıc yok
biraz kafam karısık yenıden s4 alayım mı dıyorum o ıkılemde kaldım. bayram bı atlasındadönerim sana cıkmaz sorularımla
![]()
64 bit 8 çekirdek işlemci ve 16 mp kamera gibi şeylerden bahsediliyor.
