blackcemre
Üye
Arkadaşlar Teleservice'den Anlamadığım Sorun Acil Yardım!
Teleservice'ye lumia 920'mimi 5 ekimde gönderdim baktım bugün işlem sırasındadır yazıyor cihazda bu sorunlar vardı:
Telefonumu şarj ettiğimde hem şarj cihazı çok ısınıyor ve uzun sürede şarj oluyor hemde cihaz şarj olurken aşırı derecede ısınıyor.Telefonu 5 dakika hiçbir uygulamayı aynı anda açmayıp tek internette wifi ile dolaştığımda veya 5 dakika oyun (temple run) oynadığımda kısa sürede telefon aşırı derecede ısınıyor.
Ekran çerçevesinin kenarları boşlukta kalıyor,ekranın olduğu sol üst kasa esnemiş ve bastırınca mekanik ses geliyor.
Şarj soketinde sorun var şarj cihazı zor çıkıyor ve şarj cihazını taktıktan 10sn. sonra telefonun şarjı dolmaya başlıyor.
Sim kızağına sim taktığım yer esnemiş ve sim kartı taktığımda kendiliğinden çıkıyor ve sim kartını algılamıyor.
Konuşma yaparken karşı tarafın sesi cızırtılı geliyor.
Bu hataları yazmamışlar.
Teleservice bu sorunlarla gönderdiğim telefona sadece böyle yazmışSWAP KAPAK NE ANLAMA GELİYOR?)
[TBODY]
[/TBODY]
Telefonumu şarj ettiğimde hem şarj cihazı çok ısınıyor ve uzun sürede şarj oluyor hemde cihaz şarj olurken aşırı derecede ısınıyor.Telefonu 5 dakika hiçbir uygulamayı aynı anda açmayıp tek internette wifi ile dolaştığımda veya 5 dakika oyun (temple run) oynadığımda kısa sürede telefon aşırı derecede ısınıyor.
Ekran çerçevesinin kenarları boşlukta kalıyor,ekranın olduğu sol üst kasa esnemiş ve bastırınca mekanik ses geliyor.
Şarj soketinde sorun var şarj cihazı zor çıkıyor ve şarj cihazını taktıktan 10sn. sonra telefonun şarjı dolmaya başlıyor.
Sim kızağına sim taktığım yer esnemiş ve sim kartı taktığımda kendiliğinden çıkıyor ve sim kartını algılamıyor.
Konuşma yaparken karşı tarafın sesi cızırtılı geliyor.
Bu hataları yazmamışlar.
Teleservice bu sorunlarla gönderdiğim telefona sadece böyle yazmışSWAP KAPAK NE ANLAMA GELİYOR?)
|
| |||||
|
Son düzenleme: