Cihanî Sultan
Üye
Bunun çalışmaması için sebep yokDaha önce denemiştim ama s60v3 destekli uygulamaları çalıştırmamıştı

Bunun çalışmaması için sebep yokDaha önce denemiştim ama s60v3 destekli uygulamaları çalıştırmamıştı

peki denerim ozaman teşekkürkerBunun çalışmaması için sebep yok![]()

Rica ederimpeki denerim ozaman teşekkürker![]()

Ne olduğunu biliyorum. Zaten şaka amaçlı yazıyorum.kardesim burasi S^3 basligi apk paylasan yok sen git androide gir
apk yapılabilir ama istek yeri bu konu değil bu adrestirNe olduğunu biliyorum. Zaten şaka amaçlı yazıyorum.

Onu halledeceğim inşaallah.Biraz ugrassaniz arac sarsilacakbiraz daha ugrassaniz iyi olacakucagkta ucunca buton gidiyor
No-apkApk piliz.

İlla bize Symbian aldircan dimiNo-apk![]()

Ama kalbimizde yaşıyorAlma symbian oluyor![]()

Çok dingin bir kafa gerektirirOyunda aractan inipmesin yoldan benzin alinsin ve bska arac olmasin depoyuda para ile gelistirelim cok benzin alsin bu sekilde daha eglenceli olur.Ama biraz zor

+sabırÇok dingin bir kafa gerektirir![]()

Aynen+sabır![]()

dalga mı?benim oyunda uçak sürme yok.@M@cros dalga geçme çarpılırsın![]()
