iphone için iletim raporu varmı

Sponsorlu Bağlantılar

phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
iphone için iletim raporu varmı
arkadaşlar iphone için iletim raporu varmıdır yardım edermısınız
NOT ke dınde yok ama başka programlar ile yuklene bilir mı
 


ahmet06201

ahmet06201

Üye
Yok . Ama ses açık iken voov diye bi ses çıkıyo o iletim olabilir
 
ahmet06201

ahmet06201

Üye
O zaman açıklamanızı düzeltin :)
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
Duzeltım yardım edermısınız
 

smrlss

Üye
iphone de iletim raporu yok. ieltim raporu gelmesi icin internette bir sürü efsane dolasıyor. Hepsi yalan dolan inanmayın. ekstra uygulama bunu nasil yapabilir ki baz istasyonuna mi baglancak:)9
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
bu kötü iletim raporu yok diye bazen başka tel kullanıyorum
 
Türe

Türe

Üye
Ios 7 ile gelir belki
 

smrlss

Üye
ios 7 de de yok
 

smrlss

Üye
ios 7 de de yok
 
zx6r

zx6r

Üye
ne gerek var sen mesajı at sonra ara geldimi diye sor :D

ufak şeylere takılmayın.
 
canko13

canko13

Üye
Var ama tel jailberak olnası lazım cydia dan indiriyorsun..bende 4 sene iphone kullandım bıktım bu jailberak islerinden androide döndüm sizede tavsiye ederim..
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
canko13

canko13

Üye
Biraz karışik google ye arattir iphone jailberak diye , ve telin modelini kullandigin IOS versiyonunu nuda yazarsin.
 
canko13

canko13

Üye
O zaman cydia dan iphone delivery denilen uygulamayi kuruyorsun ..hepdi okadar sonra programdan ayarlari yapiyorsun
 
canko13

canko13

Üye
Cydia da vardır yanlizca o uygulamanin olduğu repoyu cydiaya yüklemeniz gerekiyor..yine gogle amcaya sorarsan o sana yardimci olucaktir.
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
Cydia da vardır yanlizca o uygulamanin olduğu repoyu cydiaya yüklemeniz gerekiyor..yine gogle amcaya sorarsan o sana yardimci olucaktir.
Goggleden tam anlamayamadımBaşka uygulama varsa oda olur
 
canko13

canko13

Üye
Iphone yardım diye bir site var oraya gir uye ol iphone ilgili herseyi orda bulursun. Bende orada öğrendim.
 


Üst Alt