Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Uygulamas3 mimi i8190 son tr sürümü nedir ?
Sponsorlu Bağlantılar
serkan2855
Üye
Konu Sahibi
s3 mimi i8190 son tr sürümü nedir ?
slm arkadaşlar telefonu yeni aldım şuanda I8190XXAMA3 ana bant sürümü yüklü
tr için çıkan en son garanti dışı bırakmayan rom hangisi çok araştırdım bulamadım
bi yardım lütfen
serif55
Üye
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Hocam en son çıkan sürüm bu görünüyor Mart 2013 te yayınlanmış
serkan2855
Üye
Konu Sahibi
teşekkür ederim arkadaşım
serif55
Üye
Rica ederim iyi günler
aalpeer01
Üye
Benim ki ama2 yeni basladim kullanmaya guncelleme görunmuyo telde ne yapmaliyim bazi ozellikleri yok 3g internet ayarlar da hareket sekmesi gibi aslinda cihazim sahte mi diye dusünmeden edemiyorum gt-8190xxxama2 yaziyo anabant da Android surumu 4.1.2
serif55
Üye
Hocam bişey anlamadım desem yeridir parça parça anlatırsanız yardımcı olabiliriz
aalpeer01
Üye
androıd te yenıyım benım tel s3 mını gt-ı8190 anabant sürümü demişsiniz ykarda bende farklı olunca dıkkatimi çekti konunuz benım telınkı I8190XXAMA2 androıd surumu 4.1.2 bırtakım özellikler eksık 3g arama ve ınternet artı ayarlarda hareketker sekmesı hanı bıldırım olunca uyarı verıyo telefonu elıne alınca tıtrıyor gibi acaba sıkıntı nedır yada telefon sahte mı ?
Samet.25
telde guncelleme gozukmuyosa guncelleme yoktur zaten cok guncelleme alan bi cihaz degil anabant surumunun bi onemi yok
Anlamadan yorum yapiyosun anabant sürümünün önemi yok derken illa telefonunda yazan sürüme gore ROM bulman lazim değil demek istedim. başka bi anabant sürümlü romu yuklesede olur bende ayni şekilde yaptım bi sorun cikmadi.
Anlamadan yorum yapiyosun anabant sürümünün önemi yok derken illa telefonunda yazan sürüme gore ROM bulman lazim değil demek istedim. başka bi anabant sürümlü romu yuklesede olur bende ayni şekilde yaptım bi sorun cikmadi.
ben yanlış anlamışım tabii ki de anabant sürümü yeni rom yukleyince değişir ama ben diyorum en yeni sürümü yükle ki buglar falan varsa düzeltilmiş olur
aalpeer01
Üye
Tamam cok tesekkur ederim icim rahatladi sayenizde eyvallah
Bu arada telefonumun imei sahte sorgulattim nokia tel cikiyo bu tel hediye bana vodafone bayiinden alinmisti nasil böyle bisey yapabiliyolar bi sikinti yasar miyim imei konusunda
Bu arada telefonumun imei sahte sorgulattim nokia tel cikiyo bu tel hediye bana vodafone bayiinden alinmisti nasil böyle bisey yapabiliyolar bi sikinti yasar miyim imei konusunda
imei konusunda fazla bilgim yok eminim forumdaki diğer arkadaşlar sana yardımcı olacaklardır
aalpeer01
Üye
İnsallah simdi baktim *#06# ile cikan imei ile kasadaki ayni ama siteden baktim nokia uzerine kayitli anlayan biri bi el atsin arkadaslar bu android ne zor ya ben 5800 mi özledim Arkadaslar samsung musteri hizmetlerini aradim klonlanmis diyor biz bisey yapamayiz diyor yine beni siz kurtarirsiniz yardimlarinizi bekliyorum
İnsallah simdi baktim *#06# ile cikan imei ile kasadaki ayni ama siteden baktim nokia uzerine kayitli anlayan biri bi el atsin arkadaslar bu android ne zor ya ben 5800 mi özledim Arkadaslar samsung musteri hizmetlerini aradim klonlanmis diyor biz bisey yapamayiz diyor yine beni siz kurtarirsiniz yardimlarinizi bekliyorum