huawei ascend p6 vs s4 mini vs s4 zoom

Sponsorlu Bağlantılar

forever_

forever_

Üye
    Konu Sahibi
huawei ascend p6 vs s4 mini vs s4 zoom
evet arkadaşlar bu telefonlardan birisini almayı düşünüyorum büyük ihtimal aralık fln da alırım sizce hangisini alıyım ?
 


4un6si

4un6si

Üye
heralde yaklaşık 1000 tl niz var bence p6 en iyi seçimlerden biri
 
big.LITTLE

big.LITTLE

Üye
100 lira daha ekleyip nexus 4 alabilirsiniz.o 3 telefonu da 2ye katlar.
 
forever_

forever_

Üye
    Konu Sahibi
yok para ekliyemem anca bu telefonlar
 
ANIL

ANIL

Admin
Kamera önceliğiniz değilse S4 Zoom tavsiye etmem. S4 mini uygun olabilir.
 
big.LITTLE

big.LITTLE

Üye
S4 mini fiyatları da 1199 civarında zaten ben sizin için en iyi seçeneği söylemistim ama niyetiniz yok galiba :D
 
forever_

forever_

Üye
    Konu Sahibi
öncelikli olanlar kamera ve müzik
 
fk555897

fk555897

Üye
Huwei Ascend P6 müzik bakımından iyi ama telefonun işletim sisteminde bazı stabilite sorunları var o yüzden tavsiye etmem. Ayrıca fotoğraf çekerim dersen en iyisi Galaxy S4 Zoom.
 
forever_

forever_

Üye
    Konu Sahibi
şimdi galaxy mini kulanıyorum ne ses kalitesi ne de kamresaı iyi kamera ve müzik öncelikli bide günceleme huawei yetkillileri röpörtajında şunu demişti güncelemeleri zamanında geleck fln bişeyler demişti ama tam hatırlımaıyorum
 
4un6si

4un6si

Üye
huawei bu sefer önemsiyor bence p6 iyidir olmassa zaten başka rom yüklersin (eğer yazılımında stabilite sorunları varsa ) sağlam telin olur iyi donanımı var sonuçta
 
Kerim.

Kerim.

Üye
p6 çöp.
 
forever_

forever_

Üye
    Konu Sahibi
arkdaşlar forumumuzun stili mi değişti
 
4un6si

4un6si

Üye
arkadaşım p6 çöpse neden
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Cunku yazilimi sıkintili.onun yaninda kullandiklari islemci bilinmedik bir islemci ve oyunlarda uygulamalarda sorun cikartiyor nfs mw de bile berbat bir sekilde oynatiyor telefon.
 
big.LITTLE

big.LITTLE

Üye
4un6si

4un6si

Üye
Sadece huawei cihazlarda kullanılan bilinmedik bir yonga seti kullandığı için üst seviye oyunlarda optimizasyon sıkıntıları yaşanıyor.
adamlar kendi yongalrını üretiyorlar doğrudur ama bu yongaların geri dönüşü ısınma ve şarj sorunu olarak geri dönüyor diye biliyorum
 
4un6si

4un6si

Üye
Cunku yazilimi sıkintili.onun yaninda kullandiklari islemci bilinmedik bir islemci ve oyunlarda uygulamalarda sorun cikartiyor nfs mw de bile berbat bir sekilde oynatiyor telefon.
yazılım romla düzeltilirolmassa ama daha teli deniyemedim gameplay e yorum yapamıyacağım
 


Üst Alt