heralde yaklaşık 1000 tl niz var bence p6 en iyi seçimlerden biri
p6 çöp.
Evet forum baştan sona değişim geçirdi.arkdaşlar forumumuzun stili mi değişti
arkadaşım p6 çöpse neden
adamlar kendi yongalrını üretiyorlar doğrudur ama bu yongaların geri dönüşü ısınma ve şarj sorunu olarak geri dönüyor diye biliyorumSadece huawei cihazlarda kullanılan bilinmedik bir yonga seti kullandığı için üst seviye oyunlarda optimizasyon sıkıntıları yaşanıyor.
yazılım romla düzeltilirolmassa ama daha teli deniyemedim gameplay e yorum yapamıyacağımCunku yazilimi sıkintili.onun yaninda kullandiklari islemci bilinmedik bir islemci ve oyunlarda uygulamalarda sorun cikartiyor nfs mw de bile berbat bir sekilde oynatiyor telefon.
