UpOneTR
Üye
Hiç mutlu değilim dostlarim yanımda değil.
hayırdır dost neyin var?
Hiç mutlu değilim dostlarim yanımda değil.
hayırdır dost neyin var?

Boşver abi tek ben anlarim. Anlatmakta istemiyorum![]()

tamm teklif var ısrar yok![]()
Hiç mutlu değilim dostlarim yanımda değil.

Anlayışın için teşekkür ederim
dostun kim senin?

Niye soruon ki ?![]()

biz neyiz burda?
nasılsınız dostlar
nasılsınız dostlar
nasılsınız dostlar
İyi olmaya çalışıyoruz abi sen nasılsin?
hepinize hoş sohbetler kendinize iyi bakın iyi geceler
sağolasın iyiyim. uğraşıyoruz ne olsun. konuya bir göz atayım dedimhepinize hoş sohbetler kendinize iyi bakın iyi geceler
ben iyiyim kendi adıma sen nasılsın sn mod.

sağolasın ilyas bende iyiyim![]()
