Arkadasım kafama takılan bişey var. Ben sımdı actım proyu ve telefona 3-5 oyun yükledim sonra da kapattım hatta programı da sildim gitti. Bundan sonra itunnes'ta iphonumu artık eszamanlama yapamayacak mıyım? Yanı itunnes'i kullanamayacak mıyım artık.
Bende var gözüküyoritunes ile bağlandıktan sonra yapılması gerekn işlemi gösteren fotoğraf silinmiş![]()
Bilen yokmuuuŞey birşey soracaktım niye bu kadar yavaş indiriyor bu ?
- - - Eklendi - - -
Bunun bir çözümü yokmu
- - - Eklendi - - -
Ha birde bende apple id soruyor itunes yüklü değil ilk sayfadaki çözümü yaptım 25pp hata veriyor ünlem işareti çıkıyor windows 7 !!!!!
- - - Eklendi - - -
Uygulama içi hata verdikten sonra uygulama yerine gelip mavi butona bastıktan sonra yani şu hatayı veriyor kapandıktan sonra
- - - Eklendi - - -
Sağ tıkla uyumluluk-windows 7 ye ayarla kaydet.Sonra yönetici olarak çalıştırmayı dene.Çok fazla panik yapmışım![]()
Evet aynı sorun bendede var bugün bende mavi butona sürekli tıklıyorum ama düzelmiyor.Bir ara uyarı vermişti . Hatta benim ipaddemiki sorun diye tüm uygulamaları sildim.İnşallah sorun yarına çözülür.Ve umarım benim saveler gitmemiştir

Hocam inşallah yarına düzelir.Şuanda aygıtın içi bomboşaynı sorun bendede var bu işide bitirdiler sanırım![]()
Hocam inşallah yarına düzelir.Şuanda aygıtın içi bomboş
cabuk gelse bariAkşam akşam hiç güleceğim yoktu .valla kardesim ufak caplı bir arastırma yaptım. eskidende böyle olmus sonra düzelmiş milletin ama neden olur böyle birşey anlamıyorum...
vardır bir çaresi. 25pp gider 26pp gelircabuk gelse bari



