
Uzun zaman sonra maxicep.com a girip anıları tazelemek istedim .. Baya duygusallaştırdı
Şemdinli sınır karakolunda teskere heyecanıyla ve bölgenin verdigi yorgunlukla evime dönerken aldığım benim şoka girmeme sebep olan bir haberdi ....
Kelimeler yetersiz işte .. Hani Ölüm herkeze haktır ya ne bilim böyle zamansız ölümler yakıştıramıyorum olmuyor .. Herşey bir yana Çok Özledim ve Çok Seviyorum Seni abim .. Allah Rahmet Eylesin
biz seni çok sevdik.herzaman kalbimizdesin ve herzaman gülerek hatırlıycaz seni hiç merak etme rahat uyu Ercan'ım
maxicepte ilk defa karsılastım gercekten cok üzüldüm gençmiydi acaba mekanı cennet olsun baya olmus ama yinede ailesine sabır versin Yüce Allahım
Şu an maxicepe girdiğimde kendimi çok acayip hissediyorum. Offf keşke bu konuyu görmeseydim bide facebook sayfasına baktım.
Son paylaştığı sözleri okudum çok kötü oldum. Allahım sen büyüksün yarabbim.
