Symbian kullanın![]()

Symbian kullanın![]()

tamam ya bada da olur
telefonu al içini aç hafızasını bul sök biçimlendir ve bomboş telefon
- - - Eklendi - - -
Telefona sigorta yaptır sonra kır yenisini al yine sigortala yine kır sonradan kaldırma isteğin geçer

şurda bi yardm bekledik sen gibisinden![]()
bir düşünsene sistemin kendisinde olan bir dosyayı sistem dosyalarına erişme iznin olmadan nasıl silersin

işte onu soruyorum nasıl silerim![]()
impossible

peki rootlaynca hangi programla kaldırrm![]()

bilmiyorum![]()

ne uğraştryon la beni o zaman![]()
konuyu açığın bölüm yanlış bir kere

yo değil![]()
aynı 5 e geçen kardeşim gibi
git android bölümüne aç düzgün cevap istiyosan
Aklını kullan android bölümüne aç. Hem mesaj sayın da artar![]()

burada mesaj kasılmıyomuş![]()
bişeyi itiraf edeyim hem biraz ortamı tanym hemde mesaj saym atrsn diye gereksizlere taklyodum![]()

