Poweramp Music Player v2.0.9-build-529

Sponsorlu Bağlantılar

Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Poweramp Music Player v2.0.9-build-529
Sürekli yenilenen sürümlerinden ve albüm hatalarının giderildiği sürümdür.Uygulamayı tam yüklemek için zip'li dosya içindeki Googleplay.apk sürümünüde değiştirmelisiniz buna dikkat ediniz.


Market linki=










 
  • Beğen
Tepkiler: AHMED..., _exx_, apakalin ve 2 diğerleri


fuatyıldırım

Üye
iyi tesadüf oldu bende müzik çalar uygulaması arıyordum yeni mesajlara tıklayınca karşıma çıktı teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

fuatyıldırım

Üye
diğerini tam sürüm yapamamıştım bunda tam sürüm oldu Allah razı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
UpOneTR

UpOneTR

Üye
unlucker içinde mi?
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye


abim verdiğin dosyayı başka yerde denemiştim aynısı ve bundada unlocker çalşmiyo :)

bi syre sonra lisans suresi sonra erdi diye uyarı verip duruyo :)

o craker programıda root istiyo :(
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Marketi değiştinmi peki ? sırasıyla dosyaları yüklediğinde yukarıdaki deneyen üyede çalıştığını söyledi bende denedim az önce sorunsuzdu halen sorun yok :hmmm
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Marketi değiştinmi peki ? sırasıyla dosyaları yüklediğinde yukarıdaki deneyen üyede çalıştığını söyledi bende denedim az önce sorunsuzdu halen sorun yok :hmmm

root yok sorun orda :)
yinede sağolasn abi :)
başka bir muzik player arayaym :l :tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim kardeşim evet olabilir :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR
candeniz_1991

candeniz_1991

Üye
Teşekkürler. Çalışıyor ve kullanmaya devam. Eyvallah ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman

yasintastan

Üye
Çok teşekkür ederim saol :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman

apakalin

Üye
power amp hiç full yapamadım.yaptıgımda da bi şekilde yine ücretsiz sürüme döndü.Cihazımda root yok.full yapabilmek için root mu gerektirir..Ayrıca tşkler emek için.
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
power amp hiç full yapamadım.yaptıgımda da bi şekilde yine ücretsiz sürüme döndü.Cihazımda root yok.full yapabilmek için root mu gerektirir..Ayrıca tşkler emek için.
Evet root gerekiyor.

Tapatalk HD ile yazılmıştır.
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Paylaşım için teşekkürler adminim. :tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman


Üst Alt