ingilizceturkce.gen.trİngilizcem olsaydı iyiyditeşekkürler
Nokia ve MS türkiye uyumaya devam etsin bence. Koskoca ülkenin dili yok afrika dillerini destekliyor hala nokia ve MS. Çok basit bir örnek konuşma dillerine bakınız ispanyolcanın, ingilizcenin envayi çeşit lehçeleri mevcut güzel Türkçemiz hala yok abicim bu senelerdir böyle ayıp
şimdi hem 520 hem 925 için ile ilgili sorular sordum amber kısa zamnda gelicek dedi ama daha 520 620 720 için nsu aya gelmedi![]()

720'ye amber ne zaman gelecek dedim sabırlı olmak erdemliliktir diye cevap aldım![]()

720'ye amber ne zaman gelecek dedim sabırlı olmak erdemliliktir diye cevap aldım![]()

