Nokia (English) Canlı Destek Hattı

Sponsorlu Bağlantılar

blackcemre

Üye
    Konu Sahibi
Nokia (English) Canlı Destek Hattı
her türlü soru,sorunlara bu canlı destekten ulaşabilirsiniz.
 


Murat Alper

Murat Alper

Moderator
:tşk:
 
flutewoddy

flutewoddy

Üye
İngilizcem olsaydı iyiydi :D teşekkürler
 
SonyXperia

SonyXperia

Üye
Nokia ve MS türkiye uyumaya devam etsin bence. Koskoca ülkenin dili yok afrika dillerini destekliyor hala nokia ve MS. Çok basit bir örnek konuşma dillerine bakınız ispanyolcanın, ingilizcenin envayi çeşit lehçeleri mevcut güzel Türkçemiz hala yok abicim bu senelerdir böyle ayıp
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet

realname11

Üye
Bir dakika bekle dedi bana 4 dakikadır bekliyorum :S
 

blackcemre

Üye
    Konu Sahibi
İngilizcem olsaydı iyiydi :D teşekkürler
ingilizceturkce.gen.tr

- - - Eklendi - - -



- - - Eklendi - - -

Nokia ve MS türkiye uyumaya devam etsin bence. Koskoca ülkenin dili yok afrika dillerini destekliyor hala nokia ve MS. Çok basit bir örnek konuşma dillerine bakınız ispanyolcanın, ingilizcenin envayi çeşit lehçeleri mevcut güzel Türkçemiz hala yok abicim bu senelerdir böyle ayıp

Kardeş bir yıl önce Türkçe dili de vardı destek forumunu açtıktan sonra canlı desteği kapattılar.
 

realname11

Üye
Desteklenen dillerde türkçe olmadığı için üzgünüm dedim, Oda bana yakın bir zamanda türkçe desteklene bilir dedi. Ve anket doldurmamı istedi, isteğimi anket bölümünde tekrarlamamı istedi.
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
telefona türkçe konunuşma dil desteği gelmeli
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Dünyanın en büyük ve en çok konuşulan 4. diline sahibiz adamların yaptıklarına bak.
 
  • Beğen
Tepkiler: flutewoddy, skynet, ceza87 ve 1 kişi daha

realname11

Üye
Neden türkçe konuşma dili yok diyer sorduğumda da Nokia Türkiye'ye sor diyor :S
 
avrupaaslani

avrupaaslani

Üye
Sorduğum sorular üzerine yeni güncellemeler için çalıştıklarını ve aynı zamanda kullanıcıların önerilerini de dikkate alacaklarını, şuanda ise tamamen Amber'e odaklandıklarını söyledi. Yeni güncellemenin zamanı konusunda ise bilgi veremeyeceğini de belirtti. Opera, Firefox gibi tarayıcılar için de çalışmalar olduğunu ifade etti.
 

Serhanas35

Üye
şimdi hem 520 hem 925 için ile ilgili sorular sordum amber kısa zamnda gelicek dedi ama daha 520 620 720 için nsu aya gelmedi :D
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
şimdi hem 520 hem 925 için ile ilgili sorular sordum amber kısa zamnda gelicek dedi ama daha 520 620 720 için nsu aya gelmedi :D

620 vardı sanırım NSU'da :hmmm
Ancak 520 ve 720 henüz hiçbir yere gelmedi bildiğim kadarıyla.
 
flutewoddy

flutewoddy

Üye
720'ye amber ne zaman gelecek dedim sabırlı olmak erdemliliktir diye cevap aldım :kop::d::bangin:
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Tüm seriye Amber önce gelirse şaşmam
 


Üst Alt