Asphalt 8: Airborne v1.0.0

Sponsorlu Bağlantılar



codblackops2

codblackops2

Üye
Bir sorum olacak ben yükledim ama oyun açılıyor daire dönüyor ama oyundan çıkıyor nedeni nedir ?
Birincisi apkyı değiştir
Olmazsa apkyi kur oyuna girme sd dosyasını gerekli yere at ilk sefer oyuna girerken internetle gir.
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46
foreverthe

foreverthe

Üye
Wifi ile apkden çekilmiyor, sanırım datayı indirmek lazım. Yinede çok sağ olun, teşekkürler :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL ve muslumcu46
AkiliBidik

AkiliBidik

Üye

Öncelikle bir sakin ol dostum.Sorun ne ?
Anlatıyorum.. Bakın ben ilk önce apk yi indirdim. Açmadım Datayı da indirdim obb a attım. Oyunu açıyorum yuvarlak dönüyor sonra oyundan çıkıyor ! 2-3 Kere indirdim hepsinde böyle oluyor ! Nedeni nedir ?

- - - Eklendi - - -


Birincisi apkyı değiştir
Olmazsa apkyi kur oyuna girme sd dosyasını gerekli yere at ilk sefer oyuna girerken internetle gir.
o yoluda çok denedim :(
 
  • Beğen
Tepkiler: muslumcu46 ve Joker
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Anlatıyorum.. Bakın ben ilk önce apk yi indirdim. Açmadım Datayı da indirdim obb a attım. Oyunu açıyorum yuvarlak dönüyor sonra oyundan çıkıyor ! 2-3 Kere indirdim hepsinde böyle oluyor ! Nedeni nedir ?
Oyuna bir kereliğine mahsus internet bağlantısı açıkken girmelisiniz.Bunu yaptınız mı ?
 
  • Beğen
Tepkiler: AkiliBidik ve muslumcu46
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Data dosyalarını telefona atarken herhangi bir sıkıntı olmuş olabilir.Yada dosyayı çıkartırken.Dosyanın doğru indiğinden eminsen,dosyayı tekrar çıkart ve telefona at.Sonrada apk'yi kurup internet bağlıyken oyuna girmeyi dene.
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Mega iyi şuan fazla yüklenmeyin :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: codblackops2 ve Joker
AkiliBidik

AkiliBidik

Üye

Data dosyalarını telefona atarken herhangi bir sıkıntı olmuş olabilir.Yada dosyayı çıkartırken.Dosyanın doğru indiğinden eminsen,dosyayı tekrar çıkart ve telefona at.Sonrada apk'yi kurup internet bağlıyken oyuna girmeyi dene.
deniyorum inşallah olur :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Joker
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Teşekkürler kardeşim eve geçince denerim.

S4 Tapatalk HD ile yazılmıştır.
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
codblackops2

codblackops2

Üye


Daha ne istiyosun :D Bu arada kınıyorum sizi niye satın almıyorsunuz oyunu neyse şakaya gelmez bu konu :ehe
Gameloft görevlisi gelsin benden 1 dolar istesin vermezsem namerdim ama kredi kartı vs uğraşılmaz :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve ANIL
FeLonieS

FeLonieS

Üye
Paylaşım için teşekkürler hocam s3 mini de açar mı acaba :D
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Paylaşım için teşekkürler hocam s3 mini de açar mı acaba :D

Denemeden bilemeyiz. Mutlaka bazı cihazlar için sorunlar olacaktır her cihazda mükemmel çalışacağını düşünmüyorum.
 


Üst Alt