power_510
Üye
Age of empires 3 Yardım
Age of empires 3 Oldugunu Sanıyorum Başka Bi Sürümüde Olabilir Eskiden Telefonumda Oynardım Cok Zevk Verirdi Şimdi İndirdim Ama Degişik Bi Sürümmü Bilemedimki İşçiler Topladıgını Geri Bırakmaya Dönüyorlar Direk Toplanıyor Ve En Fazla Topçular Açılıyor Orda İse Bina Yıkıcı Felan Oluyordu O Sürümünü Paylaşcak Bi Arkdaş Varmı E72 Kullanıyorum ?

