Asphalt 8 Sonunda Yayinlandi...!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Megandroid

Megandroid

Üye
    Konu Sahibi
Asphalt 8 Sonunda Yayinlandi...!
Asphalt 8 nihayet yayinlandi. Kimler hemen indirecek? Kimler opengl3.0 la oynayacak? Dusunceleriniz...





Buda yayinlanan yeni video.. Goruntuler super ama malesef her telefonda oyle olmayacak...

https://www.youtube.com/watch?v=S1q7ItE--8s&feature=youtube_gdata_player

Oyunun iOS icin indirme linkleri linkteki konuda mevcut..

http://www.maxicep.com/iphone-oyun/asphalt-8-airborne-v1-0-1-a-832484.html#post6422937
 


blacktalon

blacktalon

Üye
kac gb oluyor asphalt serisi
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
Bu oyununda performans canavarı bi telefon gerekli gibi gözüküyor...
 

monurknbr95

Üye
hi levet t704 ile oynayabilir miyim ki :D cortex a9 1.0 ghz 1 gm ram ?
 

monurknbr95

Üye
Degisiyor. Ama gameloft yeni cikaracagi buyuk oyunlari 1,5 gb ninustunde yapacak

- - - Eklendi - - -



Oynarsinda grafik ayarina gore. Ayni gangstar vegastak gibi

Grafik ayarı var mıdır? Varsa oynarım galiba :D
Most wanted kasmadan oynanıyorsa bunuda low da bile oynasam yeter..
 
frk uzn

frk uzn

Üye
İphone 4 çalıştırır diye düşünüyorum ashphalt 7 ui kasılmadan çalıştırıyo ama sanırım bunda takılacak kasıcak hem donanım yetmezliği hemde satış politikası :( yavaş yavaş siliyolar 4 ü
 
Megandroid

Megandroid

Üye
    Konu Sahibi
İphone 4 çalıştırır diye düşünüyorum ashphalt 7 ui kasılmadan çalıştırıyo ama sanırım bunda takılacak kasıcak hem donanım yetmezliği hemde satış politikası :( yavaş yavaş siliyolar 4 ü

Malesef piyasanin oyunu bunlar.. En yeni cikan telefonlari satmak icin gerkli donanim seviyesini artiriyorlar..
 
frk uzn

frk uzn

Üye
Malesef piyasanin oyunu bunlar.. En yeni cikan telefonlari satmak icin gerkli donanim seviyesini artiriyorlar..

Gerçi apple bişeyler yapar sonuçta işletim sistemindede gördük 512 mb ramle stanil çalışıyo yani yazılımsal bişeyler yapabilirler :)
 
Megandroid

Megandroid

Üye
    Konu Sahibi
Gerçi apple bişeyler yapar sonuçta işletim sistemindede gördük 512 mb ramle stanil çalışıyo yani yazılımsal bişeyler yapabilirler :)

Olabilir. En kotu grafik ayari yaparsiniz :)
 

MaxipmaN

Üye
4s ip5 nexus 4 note2 s4 düzgün oynatır bunu gerisi kasıyo diye konularla gelecektir
 
enterneoll

enterneoll

Üye
üst düzey cihazlar haricinde grafikler biraz düşük kalır ama yinede çalıştırırsınız s2'de bile kasmadan çalışabilir tabi ilk sürümde olmayabilir sonradan güncelleme ile çözülür sorunlar :)
 
Megandroid

Megandroid

Üye
    Konu Sahibi
üst düzey cihazlar haricinde grafikler biraz düşük kalır ama yinede çalıştırırsınız s2'de bile kasmadan çalışabilir tabi ilk sürümde olmayabilir sonradan güncelleme ile çözülür sorunlar :)


Aynen. Ama guncelleme gec gelecek. Sirada Moder Combat 5,Real Football 2014,Nova 4 ve Gangstar Vegas guncellemesi var.
 
foreverthe

foreverthe

Üye
S3 napacak acaba ? :ehe
 
.caner.

.caner.

Üye
S4 OpenGL 3.0 yok lanet olsun !!!
 
ANIL

ANIL

Admin
 
aLoNE aSSasSiN

aLoNE aSSasSiN

Üye
size hayırlı olsn :/
 

Berk E.

Üye
Insallah sorunsuz indiririz
 
ANIL

ANIL

Admin
[video=youtube;L8F8DCsQYrA]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=L8F8DCsQYrA#t=17 6[/video]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt