OnStar RemoteLink Windows Phone Magaza'da

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
OnStar RemoteLink Windows Phone Magaza'da


Yeni bir hafta ve yeni bir resmi uygulama Windows Phone magazasındaki yerini aldı. Son 7 aydır sürekli artan resmi uygulamalara bir yenisi daha eklendi.

ONSTAR REMOTE LİNK​

OnAtar RemotoLink ile 2010 veya daha yeni model bir Cadillac, Chevrolet, Buick, GMC gibi General Motors arabanız varsa arabanızın bir çok noktasını telefonunuzdan kontrol edebilirsiniz.

•Uzaktan araç kilitleme ve açma
•Lastik hava basıncı kontrolu
•Motor yağ seviyesi ve servis takibi
•Yakıt durumu kontrolü
•Far açma-kapama
•Korna çalma
•Açık kapı ve Cam alarmı



Uygulama ücretsiz. Kullanabilmek için gerekenler uyumlu bir araç ve araç için üyelik almak yeterli.
Uygulamayı WindowsPhone Magaza linkinden indirebilirsiniz.
 


PureFood

PureFood

Üye
Vay çok iyi :D Opel de GM bünyesi içinde, uygulama destek vermiyor mu ?
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Opel'de olaydı iyiydi :tşk:
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Haber için teşekkürler.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
buyuk ihtimalle opel de vardır. Chevrolet Cruze da aslinda opel uretimi.
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
:tşk:
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Oldukça iyi bir şey, yalnız ne yazıkki bizlere hitap etmiyor :D

Haber için teşekkürler.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Dodge Viper'ı olanlara özel de bir resmi uygulama var. :ehe

 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Haber için tşkrler. Çok güzel bi uygulamaya benziyor. Ancak benim 2006 model Kia Picantoma ters bunlar :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
2001 model Citroen Saxo için bi uygulama istiyorum ben de :kop::kop::kop:
:sofer::sofer::sofer::sofer:
 
mesutcinik

mesutcinik

Üye
harbiden iyi uygulama kontrol ettiği araç yelpazesi artsa tadından yenmez
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
2001 model Citroen Saxo için bi uygulama istiyorum ben de :kop::kop::kop:
:sofer::sofer::sofer::sofer:

babamda da aynısı var 1.5D:D

Hocam ben arabamı satsam üstüne telefonumu satsam yine kurtarmaz. :kop:ama senin telefonlarıda eklersek sanki kurtarır :hmmm :naughty: :islik

Kurtarırsa feda olsun hic sorun degil buyur gel beykentteyim:D

harbiden iyi uygulama kontrol ettiği araç yelpazesi artsa tadından yenmez

Firma bu uygulamayı kendi grubunun araclari için yaptirmiş. Diger firmalar da yaptirırsa tabi ki güzel olur.
 

smltrl

Üye
araba alasım geldi çok hoş uygulama :D
 
OozyStaw

OozyStaw

Üye
reno megan 2010 model için :(
 


Üst Alt