Uygulamalar kayboluyor

Sponsorlu Bağlantılar

a2if

a2if

Üye
    Konu Sahibi
Uygulamalar kayboluyor
Merhaba arkadaşlar telefonda herhangi bi uygulamadan çıktıktan sonra tüm uygulamalar kayboluyor 5 saniye sonra çıkıyor . Sebebi ne olabilir . Norton güvenlik programı var . Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.

- - - Eklendi - - -

Androuser , sana özel mesaj atamıyorum senin posta kutunun dolu diye hata veriyor silmen gerekiyormuş . Telefon modeli Galaxy S i9070p
 
  • Beğen
Tepkiler: AndrOmer


androsuper

Üye
Bendede bazen oluyor yardim :banghead:
 

123emin987

Üye
Merhaba arkadaşlar telefonda herhangi bi uygulamadan çıktıktan sonra tüm uygulamalar kayboluyor 5 saniye sonra çıkıyor . Sebebi ne olabilir . Norton güvenlik programı var . Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.

- - - Eklendi - - -

Androuser , sana özel mesaj atamıyorum senin posta kutunun dolu diye hata veriyor silmen gerekiyormuş . Telefon modeli Galaxy S i9070p

Aynı sorun bendede var bu oygulamayı kullanıyorum arada bir ram'ı temizle faydası oluyor gibi...
 
  • Beğen
Tepkiler: a2if
AHKE

AHKE

Üye
çok uygulamadan yada ram dolulugundan oluyor
 
a2if

a2if

Üye
    Konu Sahibi
bellek temizleyici kullandım , temizleme yapıyor ama 30 saniye sonra hiçbişe yapmadan o ram yine doluyor
 

123emin987

Üye
bellek temizleyici kullandım , temizleme yapıyor ama 30 saniye sonra hiçbişe yapmadan o ram yine doluyor

sorunun büyük ihtimalle ram doluluğundan hemen doluyorsa arada temizle ve kullanmadığın uygulama,widget vs. kurtul.
 
  • Beğen
Tepkiler: a2if

Samet.25

Merhaba arkadaşlar telefonda herhangi bi uygulamadan çıktıktan sonra tüm uygulamalar kayboluyor 5 saniye sonra çıkıyor . Sebebi ne olabilir . Norton güvenlik programı var . Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.

- - - Eklendi - - -

Androuser , sana özel mesaj atamıyorum senin posta kutunun dolu diye hata veriyor silmen gerekiyormuş . Telefon modeli Galaxy S i9070p

Belki konu ile alakasi yok ama söylemek istedim kardeş boşuna virüs programı kullanarak RAM harcama zaten android telefonlara virüs girmez nazi uygulamalar virüs uyari verir bunun sebebi uygulamanın içine koyulan rekalmdir virüs programı reklami virüs olarak algilar bizde gerçekten windows daki gibi virüs zannederiz. Bide hic bir android telefon bu zamana kadar virüs dek cokmemistir. Sonuç olarak virüs programı sürekli arkada acil durduğu için hic yoktan 10 15 belki daha fazla RAM harcar telefonu yorar söylemek istedim alakasiz olabilir ama yanlis bir bilgiye değinmek istedim
 
  • Beğen
Tepkiler: a2if

123emin987

Üye


Belki konu ile alakasi yok ama söylemek istedim kardeş boşuna virüs programı kullanarak RAM harcama zaten android telefonlara virüs girmez nazi uygulamalar virüs uyari verir bunun sebebi uygulamanın içine koyulan rekalmdir virüs programı reklami virüs olarak algilar bizde gerçekten windows daki gibi virüs zannederiz. Bide hic bir android telefon bu zamana kadar virüs dek cokmemistir. Sonuç olarak virüs programı sürekli arkada acil durduğu için hic yoktan 10 15 belki daha fazla RAM harcar telefonu yorar söylemek istedim alakasiz olabilir ama yanlis bir bilgiye değinmek istedim

:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: a2if


Üst Alt