merturkay
Üye
lumia 520 bilgisayar bağlantısı
arkadaşlar lumia 520 aldım 1 aydır kullanıyorum gayet memnunum ancak telefonumu bilgisayarıma bağladığımda "Windows Phone Kilitli. Telefonunuzun içeriğini görmek için kilidini açın" yazıyor. Bu hatayı neden veriyor ya da aynı durumu yaşayan arkadaşlar var mı.
Şimdiden Teşekkür Ederim.
- - - Eklendi - - -
yardımcı olabilecek kimse yok mu? "Sesimi duyan yok muuuu"

Şimdiden Teşekkür Ederim.
- - - Eklendi - - -
yardımcı olabilecek kimse yok mu? "Sesimi duyan yok muuuu"


