Uygulama Yardim eden yokk ! Bi yardim edin

Sponsorlu Bağlantılar

serif-23

serif-23

Üye
    Konu Sahibi
Yardim eden yokk ! Bi yardim edin
Arkadaslar moralim bozuldu telefona hicbir hesap yukleyemiyorum ... Her defasinda hata veriyor . Hicbir gmail , e posta vs tele yuklenmiyor ....

- - - Eklendi - - -

arkadaslar halen kimse yardim etmedi :( sorunu tekrar yaziyorum telden gmail hesabi olustur sonra mevcut hesap diyorum ok? daha sonra gmail adresimi ve sifremi giriyorum FAKAT BAGLANMİYOR VERDİGİ HATA İSE SUNUCU İLE GUVENİLİR BAGLANTİ KULLANİLAMİYOR... bu soruna bi cozum onerisi olan var mi Lutfen yardim edin kafayi yiyecem burada :( :(
 


custave

custave

Üye
Arkadaslar moralim bozuldu telefona hicbir hesap yukleyemiyorum ... Her defasinda hata veriyor . Hicbir gmail , e posta vs tele yuklenmiyor ....

- - - Eklendi - - -

arkadaslar halen kimse yardim etmedi :( sorunu tekrar yaziyorum telden gmail hesabi olustur sonra mevcut hesap diyorum ok? daha sonra gmail adresimi ve sifremi giriyorum FAKAT BAGLANMİYOR VERDİGİ HATA İSE SUNUCU İLE GUVENİLİR BAGLANTİ KULLANİLAMİYOR... bu soruna bi cozum onerisi olan var mi Lutfen yardim edin kafayi yiyecem burada :( :(

fabrika ayaricekbi
 
serif-23

serif-23

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar yaptiklarimi soyluyorum

•Fabrika ayarlarina bir kac kere dondum
•10 a yakin google play store kaldirip son surumu ve daha eski surumleri kurdum
•gapps dosyasini iki defa yukledim



kardesim sana ayrixa tesekuurler bu nasil forumsa ya sen tek yardim ediyorsun ya da kimse bilmiyor :(
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
baglanmayi denedikten sonra bilgisayardan gir yabanci cihaz diye uyari verirse ordan islemleri takip et. ozel rom mu var orjinal rom mu ona gore neler yapilabilir onu da soylerim

- - - Eklendi - - -

konu daha yeni sayilir hemen cevap gelmeyebilir. sorunun cevabini da herkes bilemez sonucta
 
-Emre

-Emre

Üye
Galiba romun orjinal. Hiç uğraşma odin üzerinden orjinal rom kur.
 
suskunderbedar3

suskunderbedar3

Üye
Kardeşim yapacağın çok kolay öncelikle bu hata ile ben karşılastim samsung Galaxy s4 hiç bir gmail hesap kuramiyodüm kaç defa format attım nafile Çözüm: Telefona Yeniden Yazılım Yükle Sorununun kesin çözülür .
 
serif-23

serif-23

Üye
    Konu Sahibi
arkafaslar rom cm9 final surumu birazdan orjinal roma geri donecem eger kurabilirsem haber verecem kuramassam gmail hesabini yardimlariniza tekrar ihtiyacim olacak
 
reaurora

reaurora

Üye
yazilimini degistirmeni oneririm
 
-Emre

-Emre

Üye
arkafaslar rom cm9 final surumu birazdan orjinal roma geri donecem eger kurabilirsem haber verecem kuramassam gmail hesabini yardimlariniza tekrar ihtiyacim olacak

Dur dönme! Gappsi tekrar kur düzelecek :oke: sadece Gappsi kur başka bişey yapma :ehe
 
suskunderbedar3

suskunderbedar3

Üye
Hocam öncelikle şu yöntemi dene ayarlar uygulama Yöneticisi ordan ayarları sıfırla olmazsa yazılım at

- - - Eklendi - - -



Dur dönme! Gappsi tekrar kur düzelecek :oke: sadece Gappsi kur başka bişey yapma :ehe

Hocam aynı hata bende vardı yazılım la çözüldü senin taktiği de kullansin çözülürse boşuna yazılım atmasın ama ben yazılım la çözdüm kaç defa google play yükledim kaldırdım aynı sorun aldım eğer telefonu rootlu ise rootlu çözüm root explorer gibi programlarla system/etc/ içine girip hosts dosyasını silsin işlemi yaptiktan sonra cihazı yeniden başlat
 
suskunderbedar3

suskunderbedar3

Üye
Gappsi kurduktan sonra aynı hatayi alırsan ki alacaksın benim taktiği kullan
 
suskunderbedar3

suskunderbedar3

Üye
Başıma geldi ondan biliyorum yazılım la düzelir kaç yere yazdım tüm taktikleri kullandım yine aynı sorun aldım yazılımla sorun çözüldü dene kardeşim sonucu yazarsın
 
serif-23

serif-23

Üye
    Konu Sahibi
hosts dosyasi silenemiyor diyor bende :( kardesim ben bir tane rom yukledim sen forumda andoid os>android rom >samsung android rom > ve burada duzenlenmis avrupa romu diye bir sey var oraya benim nasil kuracagimi adim adim yazar misin ?

- - - Eklendi - - -

hem benim gibileride ogrenmis olur :D

- - - Eklendi - - -

Galaxy W Avrupa Romu 2.3.6 (Düzenlenmiş)


hocam baslik bu
 
suskunderbedar3

suskunderbedar3

Üye
hosts dosyasi silenemiyor diyor bende :( kardesim ben bir tane rom yukledim sen forumda andoid os>android rom >samsung android rom > ve burada duzenlenmis avrupa romu diye bir sey var oraya benim nasil kuracagimi adim adim yazar misin ?

- - - Eklendi - - -

hem benim gibileride ogrenmis olur :D

- - - Eklendi - - -

Galaxy W Avrupa Romu 2.3.6 (Düzenlenmiş)


hocam baslik bu


Hocam arkadaş öyle bi konu açmış hiç bir anlatım yok diğer rom lar gibi odin den mi yapılıyor tam bilmiyorum ama orjinal rom nasıl yüklenir hakkında bilgi almak istiyorsan bilgi vereyim

- - - Eklendi - - -

1. İlk olarak yüklemek istediğimiz Romu internetten indiriliyoruz.2.Sonra Odin Multi Uploder programını indiriyoruz.3.Bilgisayarımızdan Odin Programını çalıştırıyoruz.
BOOT kısmına APBOOT ile başlayan dosyayı,PDA kısmına CODE ile başlayan dosyayı,PHONE kısmına MODEM ile başlayan dosyayı,CSC kısmına CSC olan dosyayı seçiyoruz.4.Sonra indirdiğimiz Rom dosyasının içindeki dosyaları yukarıdaki şekildeki gibi atıyoruz odine.5.Telefonumuzu kapatıp, usb ye bağlamadan; telefon kapalı iken HOME+GÜÇ TUŞU+SES KISMA TUŞLARINA birlikte basarak telefonumuzu Downloand Moduna alıyoruz.

6.downlading yazısı çıktıktan sonra telefonumuzu usb kablo ile bilgisayara bağlıyoruz.7. Odin programı telefonumuzu tanıyor, ve port sarı yanıyo
8. Ve Start'a bastıktan sonra ODİNDE PASS yazısı çıkana kadar telefonumuzun bilgisayar bağlantısı kesmiyoruz. PASS yazısı çıkınca işlem bitmiştir.9.Son olarak Telefon Kapalı iken HOME+GÜÇ TUŞU birlikte basıp Recovery Mode'da telefonumuzu açıp wipe data/wipe cahce yapıp, telefonumuzu tekrar başlatıyoruz. İşlem Bitmiştir.

- - - Eklendi - - -

http://d-h.st/dFb ODİN3-V3.07 burdan indirebilirsin
 
serif-23

serif-23

Üye
    Konu Sahibi
Hocam arkadaş öyle bi konu açmış hiç bir anlatım yok diğer rom lar gibi odin den mi yapılıyor tam bilmiyorum ama orjinal rom nasıl yüklenir hakkında bilgi almak istiyorsan bilgi vereyim

- - - Eklendi - - -

1. İlk olarak yüklemek istediğimiz Romu internetten indiriliyoruz.2.Sonra Odin Multi Uploder programını indiriyoruz.3.Bilgisayarımızdan Odin Programını çalıştırıyoruz.
BOOT kısmına APBOOT ile başlayan dosyayı,PDA kısmına CODE ile başlayan dosyayı,PHONE kısmına MODEM ile başlayan dosyayı,CSC kısmına CSC olan dosyayı seçiyoruz.4.Sonra indirdiğimiz Rom dosyasının içindeki dosyaları yukarıdaki şekildeki gibi atıyoruz odine.5.Telefonumuzu kapatıp, usb ye bağlamadan; telefon kapalı iken HOME+GÜÇ TUŞU+SES KISMA TUŞLARINA birlikte basarak telefonumuzu Downloand Moduna alıyoruz.

6.downlading yazısı çıktıktan sonra telefonumuzu usb kablo ile bilgisayara bağlıyoruz.7. Odin programı telefonumuzu tanıyor, ve port sarı yanıyo
8. Ve Start'a bastıktan sonra ODİNDE PASS yazısı çıkana kadar telefonumuzun bilgisayar bağlantısı kesmiyoruz. PASS yazısı çıkınca işlem bitmiştir.9.Son olarak Telefon Kapalı iken HOME+GÜÇ TUŞU birlikte basıp Recovery Mode'da telefonumuzu açıp wipe data/wipe cahce yapıp, telefonumuzu tekrar başlatıyoruz. İşlem Bitmiştir.

- - - Eklendi - - -

ODİN3-V3.07 burdan indirebilirsin

Eline koluna saglik hocam odin var bende zaten ama bu islemi yarin yaparim artik uykum geldi de :D daha sonra da deginiz gibi yaparim saol ustad :D
 
suskunderbedar3

suskunderbedar3

Üye
Kolay gelsin hocam hayırlı sahurlar tüm maxicep aileme :)
 


Üst Alt