dinlemem bence iğrenç.

dinlemem bence iğrenç.

dinlemem bence iğrenç.

punkrock yokmu ?![]()
Müzik türü insanın kendini iyi hissetmesi ve yansımasıdır.Bu nedenle netür müzik olursa olsun yorumlarınızda saygı ve sevgi çerçevesine dikkat ediniz.Şimdilik sadece uyarıda bulunmam yeterlidir umarım.

Rock dinlemeyi çok istiyorum ama... Olmuyor arkadaş.
