arkadaşlar o hatayı ben çözdüm baya bi araştırdım öncelikle bilgisayarıma girin orada cihazınız fotoğrafı aygıtı olarak olarak gözüküyor büyük bir ihtimalle öyleyse cevap verin ben tekrar o yeri bulup okuyup size anlatim.
arkadaşlar o hatayı ben çözdüm baya bi araştırdım öncelikle bilgisayarıma girin orada cihazınız fotoğrafı aygıtı olarak olarak gözüküyor büyük bir ihtimalle öyleyse cevap verin ben tekrar o yeri bulup okuyup size anlatim.
6-7 öyle neredeyse. daha önce 300-400 kb i görüyordu.Ya önceden hızlıydı da şimdi en fazla indirme hızı 30 kb/s neden böyle oldu ?
arkadaşlar ben yeni bir yöntem buldum![]()
![]()
pc ye gerek kalmadan telefondan safari den
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızgidin istediğinizi indirin süper bişey pp25 gerek kalmıyor siteden indirin
arkadaşlar ben yeni bir yöntem buldum![]()
![]()
pc ye gerek kalmadan telefondan safari den
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızgidin istediğinizi indirin süper bişey pp25 gerek kalmıyor siteden indirin

bende bugün öğrendim başka forumda ama bende indirme başlamıyor niyeyse![]()
ben indirdim birkaç şey beklersen birz olur internetin hızlı ise fazla beklemezsin

bi sorum var..
ben igo ve piranha navigasyonlarını 25pp de bulamadım. aramada çıkmıyor..neyapabilirim
Igo var ama türkiye için olanı yok malesef ;(
var ama elma işaretliden çıkıyor id soruyor
Nasıl var ya ben o kadar aradım Turkey olanını bulamadım europe falan vardı telefonda id soruyorsa bak arama yaptığın yer var ya sağ yukarda mavi bir buton var ona tıkla bekle düzeliyor
soldaki menüde eldeki elmaya değil normal elma ekranına tıkla öyle arama yap çıkıyor. ama id soruyor yüklemiyor. dediğin işlemi yaptım ama olmuyor. sanırım normal apple storeye bağlanıyor
